Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nod Oktober 2022

• Auteur
  • Pandalover
    Bijdrager

Hai allemaal, mensen die mee kletsen voor NOD oktober? Wij hopen binnenkort zwanger te zijn van ons 3e kindje. Ik had afgelopen maand een positieve test (net voor NOD waarschijnlijk) maar werd 3 dagen later ongesteld. Ben er nog steeds een beetje door van slag merk ik.
    Eerste zwangerschap ronde 3 zwanger, tweede zwangerschap 1e ronde. Was hier dus echt niet vanuit gegaan.
    Vind het nu ook extra spannend merk ik. Bloeden stopte wel na 4 dagen en was eigenlijk net als een normale menstruatie, maar test was daarna negatief. Zit vandaag op CD12. Mijn cyclus is tussen de 30-35 dagen. Heb wel besloten deze ronde ovulatietesten te gebruiken maar vooral ook zodat ik weet wanneer mijn NOD is en ik zeker niet meer te vroeg test. Uiteraard kan het alsnog mis gaan maar toch…
    Vraag me ook af of ik nu dan een verhoogde kans heb op een miskraam, maar lees juist ook veel verhalen van mensen die na een miskraam heel snel weer zwanger waren. Fibgers crossed!
    Ga morgen starten met de ovulatietesten..

Noenoe
    Bijdrager
    #10587673 Quote

Aah gebruiker voorzichtig gefeliciteerd! 

Danielle dat het spotten en bloedingen nu al begint is echt frustrerend lijkt me!

Tmaam en Panda jeeeej dat gaat de goede kant op!

Ik heb ook maar weer ovulatietesten in huis gehaald vandaag. Kruidvat. Heb idd echo gehad Minimin. Ik had al een zwangerschapstest ervoor gedaan. Was negatief. Voelde me ook echt niet zwanger meer dus was al voorbereid. Was leeg zei ze idd. Maar ze vond het positief dat mijn lichaam zo snel had opgeruimd. Baarmoeder zag er goed uit en eierstok was al in beweging zei ze. Zag er volgens haar vruchtbaar uit. En dus hoop voor een volgende ronde. In hoeverre je dat op een echo kan zien maar goed. Gaf me weer energie na zo’n teleurstellende week. Vandaar de ovulatietesten..nieuwe ronde nieuwe kansen!

TMAAM
    Bijdrager
    #10587616 Quote

Vandaag begonnen met ovulatie testen en vanochtend al een heel licht streepje! Verwacht m’n eisprong ongeveer dinsdag! 🤞🏼

Zeeuwsmeisje
    Bijdrager
    #10587516 Quote

@Danielle Heb je je progesteron waarde weleens gechecked bij het ziekenhuis? 

MiniMin
    Bijdrager
    #10587346 Quote

Pandalover hoeveel dagen ben je nu aan t testen? 

Noenoe ik las dat je veel bloedverlies hebt gehad .. heel naar ! Morgen de echo toch??

Danielleeeex
    Bijdrager
    #10587344 Quote

Sinds 3 dpo al last van spotting en sinds 5 dpo zo veel dat ik maandverband gebruik sindsdien. Momenteel op 9 dpo. Word er moedeloos van. 

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

TMAAM
    Bijdrager
    #10587338 Quote

@gebruiker 8932 wat een fantastisch nieuws! Ik hoop van harte dat alles goed mag blijven gaan. Gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap gewenst!

#10586980 Quote

Mijn nod is morgen maar ik had gisteren een positieve test. Na 6 jaar fertiliteitstraject ben ik nog echt in shock. Vind het ook doodeng (door onderliggende ziekte grotere kans op miskraam, ongeveer 25%) dus ik leef echt van dag tot dag op het moment. 9 november eerste echo! 

TMAAM
    Bijdrager
    #10586886 Quote

@gebruiker gefeliciteerd!! Fijne zwangerschap!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct