Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD september 2019

• Auteur

Heb het aangepast en ronde en leeftijd er ook bijgezet. Nu herriner ik me die onzekerheid weer goed van de vorige 2 x proberen zwanger te worden haha

#10236782 Quote

Heb het aangepast en ronde en leeftijd er ook bijgezet. Nu herriner ik me die onzekerheid weer goed van de vorige 2 x proberen zwanger te worden haha

Nicolle B
    Bijdrager
    #10236813 Quote

Thnx maja voor de info.

Toen ik zwanger was van mijn zoontje hield ik hier indd ook rekening mee.

Maja nu niet  paar dagen  wachten en we zien wel of het gelukt  is of niet😊

Zwindo
    Bijdrager
    #10237297 Quote

Nicolle B beetje late reactie maar was even uit de lucht, want was dus gisteren een dagje naar de spa met mijn man. Ik had dus zelf ook even het internet afgezocht naar de effecten hiervan. Kwam erop neer dat het voor de zaadcellen niet zo bevorderend is, maar voor ons vrouwen het niets uitmaakt. Tenzij je al zwanger bent. Dan wordt geadviseerd om het de eerste 14 weken ongeveer te beperken tenzij het iets is wat je al regelmatig deed. Maar hebben even heerlijk lekker ontspannen met elkaar. Als het goed is zou ik morgen lh piek moeten vinden dus ben benieuwd of dat ook zo is.

Farru lees net je tip voor de chocolade body paint haha leuk idee. 

Xpamx ik zou inderdaad de app als richtlijn gebruiken je lichaam kan toch ook weer rare dingen doen. Dat merk ik bij mijzelf ook.

Nicolle B
    Bijdrager
    #10237315 Quote

Spannend zwindo  ben benieuwd of je hem.morgen vind.

Ik twijfel soms  weleens aan die testen ik heb duidelijk een piek gevonden  maandag en dinsdag dus ik denk dinsdag  of woensdag  mn ei gehad. Ook veel buikpijn gehad .

Maar dan nog twijfel  ik weleens van wat als mn ei niet  donderdag of vrijdag  is geweest  ik testen die dagen erna een licht streepje weer dus het kan bijna niet anders maar ben zulke gedachtes gaan weleens in mij om.

Had mn ei nog niet verwacht  vande week eerder dit weekend. Vond het al gek dat ik zn buikpijn had begin van de week maar toch een knal ovu test.

Fijn die onzekerheid. 

Farru
    Bijdrager
    #10237361 Quote

Goedemorgen Dames,

Gister waren we te moe om te klussen. Gewerkt, laatste spullen voor vakantie in huis gehaald en de koffers ingepakt. Dus ik dacht, geeft niet dan Zaterdag gewoon, mijn ei verwachte ik Zondag.

Toevallig vond ik gister nog een ovu test dus ik denk oh ik test gewoon even en ik had een vaag licht streepje, ik dacht zelfs dat mijn ei misschien wel later zou komen maar vanmorgen met temperaturen was die in een keer 0,4 graden hoger…. Grote kans dus dat hij al geweest is 😕 laatste keer klussen was de 21e en mijn ei dan vermoedelijk 23e. Voor de zekerheid ga ik gewoon door met klussen want je weet maar nooit. Verschrikkelijk als je alles zo goed mogelijk probeerd te plannen en het loopt voor de verandering eens anders haha. De bodypaint hebben we dus nog niet eens kunnen gebruiken.

Gister dacht ik er aan dat wij straks met familie en vrienden in het buitenland zijn waar normaal wel eens een cocktail of wijntje gedronken word.. Als ik die nu laat staan gaat dat heel erg opvallen. Hoe doen jullie dat? Drinken jullie gewoon (met mate😉) totdat jullie zeker weten zwanger te zijn of houden jullie daar voorheen ook al rekenking mee? 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Zwindo
    Bijdrager
    #10237390 Quote

Nicolle B blijft raar dat lichaam hè. Ik heb zojuist mijn ovulatietest gedaan maar twijfel nog een beetje wat denken jullie: https://www.mupload.nl/img/cn5pfp.jpg 

Farru ik drink eigenlijk bijna niet moet ik zeggen nou heb ik heel toevallig donderdagavond wel één drankje gedaan. En vanmiddag ga ik met een vriendin naar het strand dus wellicht dat ik dan een drankje doe. Maar normaal drink ik verder niets. Dus voor mij geldt wel drinken maar met mate. En ik denk dat na mij eisprong echt niets tot ik eventueel ongesteld wordt. Wat je zou kunnen doen is alcohol vrije cocktails bestellen, zeggen dat je je lichaam aan het ontgiften bent of gewoon eerlijk en open zijn.

Nicolle B
    Bijdrager
    #10237415 Quote

@zwindo 

Je test is al goed fel. Dus hij zit er zeker aan te komen zou even door blijven testen en  kijken wat die morgen en overmorgen aan geeft.

@farru  ik en mijn man proberen het wel een beetje te laten de alcohol voor de eisprong.. 

Dit hebben  we bij mijn vorige zwangerschap  ook g edaan. Al moet ik zeggen dat we met nieuwjaar  toen drankjes op had en het toen raak was.

Ik zou het gewoon met mate doen😊

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct