Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD september 2020

• Auteur
  • BelgoGermano
    Bijdrager
    #10356246 Quote

Gebruiker, ben jij al aan ronde 21??” Pff, zwaar!! 

CherryBlossom
    Bijdrager
    #10356258 Quote

Pfff gebruiker, wat heftig! Dan mag ik hopen dat het geluk snel jullie kant op komt te staan!

Minni
    Bijdrager
    #10356262 Quote

Sommigen voelen wel iets, maar heel veel mensen ook niet. Een vriendin van mij werd per ongeluk zwanger van haar tweede kindje en zij kwam er pas achter na twee maanden! Dus geen verschil voelen of merken zegt natuurlijk ook vrij weinig, om het nog ingewikkelder te maken. 

Gebruiker jij weet dus alles van wachten, zitten jullie ook in een traject of niet?

Ik duim heel hard met jullie mee!! 🤞🤞 

ForumGebruiker
    Bijdrager
    #10356276 Quote

meer dames bij wie het wat langer duurt?🙁

BelgoGermano
    Bijdrager
    #10356334 Quote

Bij mijn oudste heeft het 10 maanden geduurd, nadien steeds zeer snel zwanger. Helaas ook 2x een mk. 

Nu 7 maanden bezig en 4e echt ronde (tussendoor een mk en wat gesukkel nadien eer ik volledig “schoon” was en weer een eisprong had) .

Jamie, hoe gaat het ? 

Lievemae
    Bijdrager
    #10356356 Quote

Hi Dames,

Ik was even afwezig een paar dagen, omdat ik merkte dat ik er wel erg mee bezig was.

Ik moet nog 5 a 6 dagen wachten tot ik ongesteld word. Vandaag heb ik een vroege test gedaan, maar negatief nog helaas. De dagen lijken ook zo enorm langzaam te gaan richting je NOD!

In dit topic heb ik natuurlijk ook enorm lopen klagen over mijn Sensitest ovulatietesten (extra gevoelig), ik bleef twee streepjes houden. (vanaf dag 7 t/m dag 15)

Vandaag heb ik maar is voor de grap weer een ovulatietest gedaan en je raadt het al…. Weer 2 streepjes (dag 23). Ik heb sensitest gemaild, omdat dit wel heel gek is toch?

Het onderste staafje is van vandaag (dag 23)

https://www.mupload.nl/img/0pskt9s.jpeg

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

KimKim
    Bijdrager
    #10356360 Quote

dag lieve meiden.

mijn NOD is 2 oktober! mag ik mij hier voor aanmelden? ik lees dat jullie zo veel steun en kracht bij elkaar vinden en dat vind ik zo fijn om te lezen. wij hebben in maart gekozen om te gaan voor ons eerste kindje. dus dit word onze 6de ronde

succes voor de meiden die in september de NOD hebben!

liefs!

Minni
    Bijdrager
    #10356364 Quote

Jahoor Kimkim, praat lekker mee! Zeer fijn om hier je ei kwijt te kunnen, voor mij betekent het dat ik mijn man en vrienden niet de oren van de kop praat, haha. Maar ik ben er zelf toch veel mee bezig. 

Gebruiker..588, ovulatietesten kunnen sowieso je hele cyclus twee streepjes aangeven, toch?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct