Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

November 2020

• Auteur
  • Seaofdreams
    Bijdrager
    #10304064 Quote

Gefeliciteerd dames met een positieve test! Ik slaap ook zo slecht! Elke ochtend 5 u wakker en kan dan niet meer slapen. Daardoor ben ik in de middag steeds ook ontzettend moe. Probeer ook wat extra te slapen als het lukt overdag, maar dat kan natuurlijk niet altijd. Hopelijk wordt dit in het tweede trimester beter voor ons allemaal!

Aaah hier ook! Iedere dag 5 uur…

alleen ‘s middags niet moe. Mijn dag duurt dus alleen extreem lang voor mijn gevoel 🙂 

Irisyara
    Bijdrager
    #10304165 Quote

Hoi allemaal! 

Geen idee hoe dit werkt allemaal maar ik ben denk ik ook in november uitgerekend. 

Ik zou het leuk vinden om in een whatsapp groep te komen met andere dames die rond die tijd zijn uitgerekend! 

Het is mijn eerste zwangerschap dus het lijkt mij leuk om dat met jullie te delenomdat jullie door hefzelfde heengaan momenteel 😃 ik lees al dat anderen ook slecht slapen. Dat lucht toch een beetje op want ik ben ook elke nacht 2 keer wakker geworden tot nu toe. Steeds ook om 6 uur wakker.

Hoe gaan we de telefoonnummers geven aan 1 persoon die een groep aanmaakt? 

Vol verwachting
    Bijdrager
    #10304175 Quote

Hoi allemaal! Geen idee hoe dit werkt allemaal maar ik ben denk ik ook in november uitgerekend. Ik zou het leuk vinden om in een whatsapp groep te komen met andere dames die rond die tijd zijn uitgerekend! Het is mijn eerste zwangerschap dus het lijkt mij leuk om dat met jullie te delenomdat jullie door hefzelfde heengaan momenteel 😃 ik lees al dat anderen ook slecht slapen. Dat lucht toch een beetje op want ik ben ook elke nacht 2 keer wakker geworden tot nu toe. Steeds ook om 6 uur wakker. Hoe gaan we de telefoonnummers geven aan 1 persoon die een groep aanmaakt?

Er is al een groep, maar er is nog wel een plekje vrij. Dit is de link: -. De link haal ik straks weer weg als je er in zit :).  

Daniëlle Q-M
    Bijdrager
    #10304228 Quote

Hoe is het met iedereen?

Ik ben vooral zooo moe!

Irisyara
    Bijdrager
    #10304247 Quote

https://www.facebook.com/groups/665567274190494/?ref=share

hier een facebookgroep voor rond november uitgerekenden! 

Mcnb
    Bijdrager
    #10304523 Quote

Hallo allemaal!

Gefeliciteerd iedereen met een positieve test ik ben nu 7 weken zwanger en heb al een goede echo gehad met een kloppend hartje!

Ik heb me ook aangemeld op Facebook november 2020. 

Mensen van buitenaf kunnen dit toch hopelijk niet zien he ? 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Lizvb
    Bijdrager
    #10304580 Quote

Vanochtend de eerste echo gehad en het hartje zien kloppen 😍😍. Wat ben ik blij❤️
    Hoe gaat het met de rest? Ik heb geen FB, dus leuk als jullie hier af en toe ook nog wat posten. Vind het leuk om jullie een beetje te volgen. 

MellaMell
    Bijdrager
    #10304587 Quote

Ja zaterdag test gedaan en uitgerekend zou 20 November uitgerekend zijn!! Nog heel prill dus wel 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct