Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

November 2020

• Auteur
  • Lynn Leeuw
    Bijdrager
    #10304617 Quote

Volgens mij mag ik ik aansluiten bij deze groep! Wat denken jullie?

Sensitest:

https://www.mupload.nl/img/eq2bhydsamxmc.jpeg

Kruidvat: 

https://www.mupload.nl/img/1cs54g8hz.jpeg

Lizvb
    Bijdrager
    #10304625 Quote

Dat ziet er zeker uit als ze positieve test Lynn! Gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend?

Lynn Leeuw
    Bijdrager
    #10304639 Quote

Lizvb ik heb geen idee! Heb 8 jaar niet gemenstrueerd. Denk dat ik twee weken geleden op zaterdag mijn eisprong voelde. Dus denk nu 4 weken zwanger? 

Moniquejuh
    Bijdrager
    #10304719 Quote

Goedemorgen dames vanochtend heb ik een test gedaan en er was duidelijk een streepje te zien 🤗. Ik zou nu eind november uitgerekend moeten zijn. Dit wordt hopelijk ons eerste kindje dus wat dat betreft een enorme leek op zwangerschap.

Molli
    Bijdrager
    #10304802 Quote

Hoi allemaal

Heb al 2 dagen testen gedaan en deze zijn positief. Ook en CB die aangeeft 2 weken😍 oo wat spannend. Ga nog wel eens bloed laten afnemen en dan zal ik het PS echt geloven. Dit is wel heel veel chans hebben. Ben gestopt met de pil eind januari. En onze eerste ronde was nu.. Dus ik meld me hier ook al voorzichtig. Ik denk zo eind november of begin december. Hopen dat alles bij iedereen goed mag blijven gaan.

Xxx

Kimmmyyyyy
    Bijdrager
    #10305158 Quote

Ik heb morgen mijn eerste echo! Super spannend! Ik zou dan precies 8 weken moeten zijn, vanaf mijn laaste eerste menstruatie dag. Maar ik heb een late eisprong gehad, dus ga er vanuit dat ik n9g niet zo ver been ben. Wel ben ik nog 24/7heel beroerd, niet spugen maar continu een kokhals gevoel. Ik heb nog 2 kinderen rondlopen van 3,5 en 1,5 en nu ik niet kan werken(kinderopvang) en de kinderen hier hele dagen thuis zijn. Valt mij dit heel zwaar. Zouden gember pilleb helpen? Of iets anders? 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Daniëlle Q-M
    Bijdrager
    #10305228 Quote

@kimmy, ik ben gelukkig niet zo heel beroerd als jij, maar wat mij helpt is om voor het opstaan een crackertje te eten. Vanille vla schijnt ook goed te helpen. Met gemberpillen heb ik geen ervaring. Veel plezier bij je eerste echo! Hou ons op de hoogte! Via hier of de facebookpagina :)!

Jantjes
    Bijdrager
    #10305267 Quote

Hi!

Vorige week dinsdag een positieve test! Zwanger van verse terugplaatsing IVF, het voelt nog erg onwerkelijk! Nu dan 5 weken ver. Verder weinig kwaaltjes. Gisteravond best wel wat buikkrampen, maar die zijn nu weer weg. Merk dat ik daar wel onzeker van wordt. Hebben anderen dat ook? 
    groetjes! 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct