Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

November 2020

• Auteur
  • Aaapje
    Bijdrager
    #10296804 Quote

Jaaaa vandaag mn NOD en positief! Zelf berekend zou t 5 november worden.

Wauw, gefeliciteerd!! Super gaaf, geniet er van 🙂

Mcnb
    Bijdrager
    #10296846 Quote

Ik sluit me ook aan!

Vandaag positief getest! Als alles goed blijft gaan rond 10 november uitgerekend!

Ik ben al een mama van een dochter van bijna 2! 

Mamavanmeesp
    Bijdrager
    #10296861 Quote

Gefeliciteerd @Mcnb! Wat leuk! Ik heb mn eerste afspraak van de verloskundige 16 maart staan  jullie ook al gebeld voor een afspraak? 

Mamavanmeesp
    Bijdrager
    #10296862 Quote

Gefeliciteerd @Mcnb! Wat leuk! Ik heb mn eerste afspraak van de verloskundige 16 maart staan  jullie ook al gebeld voor een afspraak? 

Karolinexx
    Bijdrager
    #10296863 Quote

Hi allemaal!

Super leuk! Gefeliciteerd allemaal!

Ik heb zondag voor het eerst heel vaag positief getest. Op 25 feb met een Clearblue getest en 1-2 weken sinds bevruchting. Mijn ovulatie was 12 feb. Uitgerekend op 7 november (volgens de berekeningen van apps etc). Verloskundige zei dat we echt super vroeg al een positieve test hadden. Ze was verbaasd haha. Wij ook! Zijn ondertussen 1.5 jaar bezig en het voelt mu nog steeds zo onwerkelijk ❤. Ik hoop voor ons allen dat de komende weken voorbij vliegen en we binnenkort een goede 1e echo te zien krijgen!!

Mcnb
    Bijdrager
    #10296866 Quote

@mamavanmeesp

Nee nog niet Ik maak as maandag een afspraak wil het eerst nog even een paar dagen aankijken. 

Spannend he maken ze dan gelijk een echo?

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Carly
    Bijdrager
    #10296928 Quote

Gefeliciteerd meiden! 😁

Aaapje
    Bijdrager
    #10296961 Quote

Hier nog niet gebeld voor een afspraak, ik wil eerst even wachten tot een dag na mn NOD. Maak dan een afspraak. Ik mag dit keer eerder voor een echo ivm miskraam, dus iets minder lang wachten gelukkig 😁

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct