Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

November 2020

• Auteur
  • Kimmmyyyyy
    Bijdrager
    #10305288 Quote

Net terug van de verloskundige! Ik ben inderdaag geen 8+0 maar 6+6. Had ik ook wel verwacht, omdat ik een late eisprong heb gehad. Maaar het hartje klopte!! Nu mag ik 21 april weer komen, pff duurt nog zo lang 😋

Lizvb
    Bijdrager
    #10305442 Quote

Gefeliciteerd Kimmyyy! Fijn dat het hartje klopt. 

Ik heb ook niet heel veel last van kwaaltjes hoor Jantjes, maar op de eerste echo klopte het hartje gewoon goed! Dus misschien behoren wij gewoon tot de gelukkigen. Het hoeft in ieder geval niet te betekenen dat het niet goed zit 🙂 

Jantjes
    Bijdrager
    #10305466 Quote

@lizvb

Gisteravond begonnen de buikkrampen met bloedverlies. Vanmorgen nog een test gedaan en die was negatief. Dus het heeft helaas niet zo mogen zijn. Heel verdrietig. 

jullie veel succes! 

Anoesja
    Bijdrager
    #10305511 Quote

Hoi dames,

gefeliciteerd allemaal! 

ik ben (volgens eigen berekening) eind november uitgerekend. Zal wel begin dec worden😅 maar zou graag willen aan sluiten bij jullie. 
    Ik ben al mama van een dochtertje die 20maart 2 jaar is geworden🥳

Ik vindt het allemaal weer super spannend en het verrast me hoeveel ik vergeten ben over de do en donts tijdens de zwangerschap😅

tot nu toe ben ik klacht vrij, ik mis wel heel erg me sigaret🤦‍♀️ En daardoor ook wel afkick verschijnselen 🥴

anoesja,

Lizvb
    Bijdrager
    #10305535 Quote

Wat verdrietig Jantjes! Veel sterkte. 

Chimpy
    Bijdrager
    #10305574 Quote

Heel veel sterkte Jantjes met het verlies van deze zwangerschap.

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #10305575 Quote

Hi allemaal!

Ik sluit ook aan! Gister mijn eerste positieve test. 26 november uitgerekend volgens de verloskundige die ik net gesproken heb. 29 april de eerste echo. Het is mijn eerste dus heel spannend en nieuwschierig!!

Liefs! ❤

Rdubb
    Bijdrager
    #10305591 Quote

Hoi allemaal,  Ik had 18 maart een super positieve test in handen, maar voor mij is het allemaal heel erg dubbel. Vorig jaar op 15 maart had ik voor het eerst een positieve test, helaas is ons lieve zoontje op 2 augustus 2019 geboren nadat onze 20 weken echo liet zien dat ons kindje ernstig meervoudig gehandicapt zou worden. Omdat de kwaliteit van leven zo laag zou zijn hebben we de keuze uit liefde voor ons kindje gemaakt.  Nu precies een jaar later weer zwanger en alle belangrijke weken zijn dus in dezelfde weken als met onze eerste.  Het genieten van mijn zwangerschap wil nog niet echt. Kamp met veel angsten dat we met 20 weken weer hetzelfde tegen gaan komen, want eerder zijn de problemen namelijk niet te zien.  En dan heb je ook nog het Coronavirus waar ik me echt super veel zorgen over maak. Gelukkig kan ik vanaf deze week thuis werken tot alles grotendeels weg is. Nou dat was mijn verhaal tot nu toe wel. 16 april voor de 1e echo naar de verloskundige dus nagelbijten tot dan.   groetjes 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct