Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

November 2020

• Auteur
  • Mamavanmeesp
    Bijdrager
    #10296966 Quote

Gefeliciteerd allemaal!

@Aaapje ja dat heb ik dus ook, daarom al zo snel een echo. 

@Mcnb jazeker, gelijk een echo. Waarschijnlijk wel eentje die ze inwendig maken omdat het dan nog zo klein is. 

@Karolinexx Spannend zo allemaal die eerste weken, hoop dat ze voorbij vliegen!

Aaapje
    Bijdrager
    #10297014 Quote

Mamavanmeesp dat is dan nu wel een gelukje vind ik hoor.. de vorige keer ging het met 6 weken mis maar kwamen we er pas met de termijnecho achter. Dus voor mij is de 7 weken echo echt iets waar ik naar uit kijk. Al blijft t spannend.

Vanochtend getest en de test loopt mooi op al! 😁 zal ff proberen een foto toe te voegen

Livvv
    Bijdrager
    #10297037 Quote

Goedemorgen dames, woensdag positieve test gehad. Ik verwacht dat dan mijn NOD was ( ongeregelmatige cyclus ) 

Voor mijn gevoel lopen mijn testen op. Ben wat onzeker er door , door een eerdere miskraam. Testen jullie gewoon door of ga je op je gevoel of en wachten op de eerste echo? 

https://www.mupload.nl/img/y9vrcj4.jpeg

liefs Linnn

Chimpy
    Bijdrager
    #10297069 Quote

Gefeliciteerd allemaal! Ik sluit me ook graag aan. Ben 3 november uitgerekend als alles goed blijft gaan. Heb twee lieve kinderen (een dreumes en een tiener). Mag 10 maart voor een vroege echo i.v.m. meerdere miskramen. Super spannend! 

Ik heb ondertussen al vijf testen gedaan (gelukkig goedkopen Action testen ; ))… Ik weet, het zegt niets over het verloop van de zwangerschap, soort van schijn veiligheid. Maar goed, geeft soms even rust want voel me na al die negatieve ervaringen best wel onzeker. 

Hoop dat het bij iedereen voorspoedig zal gaan!

Groetjes,

Chimpy

Livvv
    Bijdrager
    #10297091 Quote

@chimpy

Super spannend! Ik ben op de zelfde dag als jou uitgerekend en ook op de zelfde dag de eerste echo ook ivm een eerdere miskraam! Laten we duimen dat we allebei 10 Maart een goede echo mogen krijgen! Heb je al wat klachten?

Groetjes Linnn

#10297102 Quote

Wat leuk! Ik had gisteren ook een positieve test van mijn 2e kindje in handen. Spannend! Datum zal waarschijnlijk ergens eerste week november zijn:) 

Vorige keer heeel misselijk dus duim nu dat het mee gaat vallen! 
     Gefeliciteerd allemaal:)

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

MAANX
    Bijdrager
    #10297132 Quote

Hoi Dames, 

Wat super leuk om al die nieuwe zwangerschappen hier te zien! Gefeliciteerd allemaal <3 Ik hoop dat we allemaal veilig alle hobbels voor ons doorkomen. En met een beetje geluk sluiten er steeds meer dames zich hier aan, hoe leuk! Beginnen jullie al wat kwaaltjes te krijgen? En je anders te voelen?
    Ook begin ik me langzaam af te vragen of we het al aan iemand zouden vertellen. Het is allemaal nog zo vroeg.. 
    Ik ga morgen naar de 9 maandenbeurs, om mezelf vast helemaal gek te maken 😉 
    Liefs!

Aaapje
    Bijdrager
    #10297140 Quote

Maanx ohhh haha. Wat goed zeg! Ik mis ook wel iemand om het er over te hebben, heb het nog met niemand gedeeld, behalve mn man hahaha. 

Bij mn zoontje hadden we een whatsappgroep, dat vond ik vooral die eerste weken zooo fijn. Je kon het er toch over hebben met elkaar. Hebben nu overigens nog steeds veel contact 😁

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct