Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

November/december 2021 baby’s

• Auteur
  • Zwanger yes
    Bijdrager

Hallo! Na een gezellig uitgerekend in december groepje kunnen we hier verder praten over onze kleine pasgeboren baby’s!

ZwangereMerel
    Bijdrager
    #10515262 Quote

Leuk! Gezellig!

Chantal vd meer
    Bijdrager
    #10515286 Quote

Leuk ik sluit me ook graag aan! Wij hebben een dochter gekregen en is maandag alweer 4 weken !!! 

KimvdMark
    Bijdrager
    #10515319 Quote

Leuk! Ik sluit ook graag aan. Onze zoon is 9-11 geboren en inmiddels alweer 6,5 week oud.

JannekeN
    Bijdrager
    #10515334 Quote

Leuk! Ik sluit me ook graag aan. We hebben een meisje van een maand vandaag.

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10515404 Quote

Gezellig!

Lees ook: Alles over doorslapen

Chantal vd meer
    Bijdrager
    #10515472 Quote

En hoe vinden jullie het mama zijn?

Emma-vB
    Bijdrager
    #10515495 Quote

Leuk!! Ik sluit me graag aan hier! Wij hebben een dochter van bijna 3 weken (6 december geboren).

Ik vind het moeder zijn heel bijzonder! Zwaar, brengt allerlei onzekerheden naar boven, maar ik geniet er ook echt van! En jullie?

Cheza
    Bijdrager
    #10515496 Quote

Heey hoi. Gaan we hier gezellig verder😊. Mama zijn valt me nog zwaar om eerlijk te zijn. Onze zoon is morgen een maand en slaapt eigenlijk alleen bij mama😅. En krampjes zijn ook wel een dingetje hoor pfff. Maandag even een afspraak maken bij de huisarts en kijken of hij geen koemelk allergie heeft.

Hoe gaat het bij de rest?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct