@Janneke Hoe oud is je kindje nu? Ik mocht bij ons zoontje (10 weken) baby neusspray (zoutoplossing) gebruiken als hij snotterig/vol is. Dit geeft hem wel wat verlichting. Misschien dat een optie?
Hier gaat het aardig goed. Ons zoontje zit nu sinds afgelopen woensdag aan de Neocate (na de Pepti en Nutramigen, alles op advies van de kinderarts) en hij is wel rustiger. Nu is bij ons de ergste krampjesperiode ook voorbij. Hij heeft helaas wel met de Neocate moeite met z’n ontlasting eruit te krijgen… dat was met de Pepti een stuk beter. Ik heb morgen weer een telefonische afspraak met de kinderarts. Ik merk ook dat ons zoontje echt veel behoefte heeft aan rust en regelmaat. Een redelijk vast ritme en genoeg slaap. Als hij oververmoeid raakt, is hij echt niet te doen. Dan gaat hij huilen/schreeuwen en stopt hij niet weer. Ook valt hij dan nog heel moeilijk weer in slaap. Herkennen jullie dit ook?
Hij wil ook ineens niet meer overdag in z’n bedje slapen, dat ging de afgelopen periode super goed en nu ineens is dat even over😅 savonds en snachts gaat het goed in z’n bed maar overdag is het huilen geblazen.
Vandaag heeft hij 2 uurtjes gewend op de opvang. Dat ging heel goed gelukkig. Nog 2 weekjes en dan gaat het beginnen en moet ik alweer werken 😕