Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nub Theorie 113

• Auteur
  • Izzy
    Bijdrager

Hoi allemaal,

Ik heb gisteren een echo gehad met 11+3. Ik ben benieuwd of iemand hier iets ziet volgens de NUB theorie? Eigenlijk zelf geen idee waar ik moet kijken haha.

https://myalbum.com/album/6jqnhCNUntrp

https://myalbum.com/album/6jqnhCNUntrp

Mamatobenovember
    Bijdrager
    #10089348 Quote

Naar mijn idee geen goede foto om dit te kunnen bepalen via nub…. helaas!

TwinklingMom
    Bijdrager
    #10089358 Quote

Ik denk inderdaad ook niet dat dit de beste echo is om er echt iets zinnigs over te kunnen zeggen, maar als ik toch moet kiezen zou ik voor een jongen gaan..

Ben benieuwd wat andere ervan vinden! 

Mamaaatje
    Bijdrager
    #10089361 Quote

Geen goede foto hiervoor, je ziet uitsteekseltje niet en is zowel bij meisjes als jongens aanwezig, waarschijnlijk foto in verkeerde hoek genomen. Nub gaat over in hoeveel graden uitsteeksel zit tov ruggengraat….

Izzy
    Bijdrager
    #10089366 Quote

ah wat jammer.. geen idee haha. het is mijn 1e zwangerschap dus ik weet niet zo goed waar ik naar moet kijken

GD
    Bijdrager
    #10089382 Quote

De Nub van ons kindje liet duidelijk zien dat het een meisje zou worden. Maar wij zullen binnen nu en 2 weken (36w en 6d) doormiddel van een geplande keizersnede papa en mama worden van een lief klein jongentje 💙 

read more image Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

JD4
    Bijdrager
    #10089402 Quote

Op Facebook is een groep, nub queens. Zij kunnen hier wel wat mee!

de groep is besloten dus niemand kan dit verder zien.. bij ons hadden ze gelijk 💙💙

Izzy
    Bijdrager
    #10089445 Quote

@GertjeD

Haha wat een verassing. Hadden jullie een extra 2D echo laten maken? En wanneer wist je dat het toch een jongen was?

@JD4

Bedankt voor je tip!

gebruiker841793
    Bijdrager
    #10089508 Quote

Als dat de nub is, denk ik een jongen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct