Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Oktober 2019 mama's

• Auteur
  • JufKylie
    Bijdrager
    #10176460 Quote

Hoi! Hier ook eind oktober uitgerekend! Spannend hoor! Kan iemand mij ook aan de fb groep toevoegen? Mijn gebruikersnaam is kyliebruinewoud!

groetjes Kylie

#10177953 Quote

Hoi allemaal, ik ben nu 8.3 weekjes zwanger.. Gefeliciteerd allemaal ik zou het leuk vinden om in de besloten fb groep te komen.

Ik ben 18 oktober uitgerekend van mijn 2e wondertje 

Dikke x angela

#10178636 Quote

Hallo moms 2 be

Kan het nog steeds niet geloven! Ik heb zelf gerekend op 16 oktober 2019! Voor de eerste keer mama 😊

Dus alle tips en hulp kan ik wel gebruiken. Mag ik ook toegevoegd worden in de groepsApp?

Groetjes Valerie

#10178638 Quote

Hallo alweer 😅

Ik zie dat het gelukkig om een besloten FB groep gaat.. kan iemand mij uitnodigen? Mijn gebruikersnaam Valerie Voss

Dankjewel!

Wemby
    Bijdrager
    #10180020 Quote

Hoi iedereen!

Allen gefeliciteerd natuurlijk!

Wij worden rond 19 oktober voor het eerst papa en mama. Ik vind het nog zo ontzettend ontwerkelijk! We hebben onze eerste echo 28 maart – dus nog even geduld!

Mijn buik is continu opgezet dus lijk al veel langer zwanger haha. Ik merk dat ik dan ook maar gewoon losvallende kleding draag zodat het nog niet opvalt.

We zijn het van plan eind deze maand aan de familie te vertellen. Hoe vertellen jullie het?

Ik zit zelf niet echt op Facebook dus vind het forum wel een fijne plek om met elkaar in contact te komen 🙂 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct