Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Oktober 2020❤️

• Auteur
  • Samsonnn
    Bijdrager
    #10364274 Quote

Cardio mocht je bv geven straks en het loopt een beetje.. vooral de eerste 2 maand ben je echt veeeeeel aan het voeden dus veel netflix 😂😂 genoeg tijd voor kerstknuffels en kerstfilms 😂

Cardiozuster
    Bijdrager
    #10364278 Quote

haha ik zal het onthouden

hoe gaat het met jou vandaag?

Samsonnn
    Bijdrager
    #10364280 Quote

Ik heb echt een heerlijke dag 😂 heb zowaar 6 uur geslapen 😳 dochter stond naast mn bed om 6u, mama als jij me nou effe helpt met plassen, mag jij daarna weer slapen als je dat wilt 😂 dat hoefde ze geen 2x te zeggen. Allebei ff gepiest, kind met een ontbijtkoek geïnstalleerd naast me 😂 ondertussen noemt ze het “familiebed”. Zij lekker dr kindertv gekeken ik nog lekker 2 uur gesoezeld 😂 samen de bedden verschoond, tostis gemaakt. En ineens stond mn man er onverwachts om 12u, klusje was uitgevallen. Daarna gezellig met zn 3en “gespeeld” op het kleed. Zo gaan we ff naar het bos, nog ff lekker met zn 3tjes ❤️ zo grappig ik vind de ene dag echt hels, andere dag is super fijn. Iets met hormonen denk ik 🙈

Cardiozuster
    Bijdrager
    #10364281 Quote

haha bij mij ook erg wisselend.. vandaag ook een goede dag haha!

ooh wat een heerlijk dagje is dat zeg! Klinkt goed!! Wat een lieve dochter ook vanochtend 😀

Samsonnn
    Bijdrager
    #10364284 Quote

Hihi dat zijn fases 😂 ene dag is ze echt super lief en hoef ik niks te vragen of wattan ook. Andere dag staat ze heledag over mn grenzen te trappen. Ze voelt dat dr broertje snel komt denk ik 😂

Cardiozuster
    Bijdrager
    #10364286 Quote

haha… ben benieuwd of ze de grenzen ook opzoekt als broertje er is dan! haha

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Samsonnn
    Bijdrager
    #10364324 Quote

Ik ook wel hihi aan de ene kant is ze echt een poppenmoedertje. Zal me niet verbazen als ze zich met de verzorging zal bemoeien. ze zegt ook ohhh de baby in bad, ik wil helpen! Schone luier! 

anderzijds is ze best jaloersig 😂en is delen nu niet echt haar sterkste punt. Laat staan als broer de halve dat straks aan de borst zit.

Cardiozuster
    Bijdrager
    #10364328 Quote

haha… tja ze zal het toch ook moeten leren! Beetje goede kraamverzorgster zal haar denk ik op zoveel mogelijk andere momenten zoveel mogelijk erbij betrekken

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct