Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Oktober 2020❤️

• Auteur
  • Cardiozuster
    Bijdrager
    #10367207 Quote

Wat mooi een dochter ♥️♥️ gefeliciteerd en wat fijn dat de bevalling voorspoedig is verlopen en eigenlijk ook helemaal vanzelf!! Lekker genieten van je dochter en gezin natuurlijk!! 

Jij mag bevallen Samson haha 🤣 zou mooi zijn op uitgerekende datum haha

Samsonnn
    Bijdrager
    #10367209 Quote

Toch ben ik ook stiekem wel benieuwd of jij een meneertje of een mevrouwtje draagt cardio 😂 niet omdat het uitmaakt, maar meer vanwege de mindfuck. Ik wist vanaf ik zwanger was dat het een knul was, maar omdat ze bij de nub echt 100000% zeker was van een meid heb ik me geestelijk omgezet. Met de 20 wk bleek het dus echt een knul en had mn oer gevoel gelijk. Nou lees ik dit van gebruiker en vind ik het toch ergens wel verwarrend hoe de natuur werkt. Bizar 😂😂 achja we komen erachter overmorgen dan maar?? 😂

Dreamer
    Bijdrager
    #10367234 Quote

Gefeliciteerd met je dochter @gebruiker

geniet van deze tijd ❤

Cardiozuster
    Bijdrager
    #10367236 Quote

Haha ja ik ben ook benieuwd… Maar stiekem bereid ik mezelf er wel op voor dat het ook heel goed een meisje kan zijn Haha

Maar ben blij met wat het ook mag zijn 🙏♥️ als t maar eens komt haha

Goede nacht!! 

En Dreamer hopelijk gaat het met jou goed 😉

Cardiozuster
    Bijdrager
    #10367265 Quote

Jaaa Samson uitgerekende datum behaald!! Haha

Voor me gevoel tel ik wéér op IPV af naar uitgerekende datum als ik bedenk 2 dagen overtijd haha

Dreamer
    Bijdrager
    #10367281 Quote

@cardiozuster Ja hier gaat het goed, ad en toe wel een gevecht met bv… Deze dame werkt niet altijd mee haha. En ze is echt heel sterk! 

Hoe gaat met jullie? Al tekenen dat je een idee hebt het gaat binnenkort gebeuren of echt nog rustig?

Kraamzorg is nu een dag of 5 weg en beginnen nu ons eigen leven en ritme te vinden. Mn vriend is wel nog thuis, herstel gaat lichamelijk goed maar mijn hele conditie is weg. Lastig om geduld te hebben 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Samsonnn
    Bijdrager
    #10367452 Quote

Vanmorgen zijn we trotse ouders geworden van onze prachtige zoon Owen. Ik werd om 7u wakker met kramp en om 11.25 u is hij geboren. Alles ging goed nu ff wennen.

Samsonnn
    Bijdrager
    #10367497 Quote

Ps kon het niet laten op je nichtjes verjaardag 😂😂

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct