Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Oktober 2020❤️

• Auteur
  • Cardiozuster
    Bijdrager
    #10322730 Quote

nbaas – Ik voel hem nog niet echt heb ik maar besloten, de plofjes zaten toch iets te hoog naar mijn idee (boven de navel) en de baarmoeder zit nog onder de navel bij 17 weken haha.. dus ik denk dat m’n darmen in de verdrukking komen en die plofjes geven!
    Heel af en toe denk ik iets te voelen ploffen of zoiets wat lager in de buik maar vind dat errug lastig (is de eerste voor mij) dus ik wacht nog maar even af

afgelopen week controle gehad bij verloskundige en die zei dat het bij een eerste zwangerschap ook pas rond de 20 weken kan beginnen! dus tja…. van alles kan blijkbaar haha

Nadiya ik krijg een glucose tolerantietest ivm PCOS, suikers zijn tot dusver goed, maar die test krijg ik pas bij 27 weken

gefeliciteerd lachlan met het krijgen van een zoontje 😀

#10322674 Quote

Hey hey. Ik ben nu 16+2 en dit is mijn allereerste zwangerschap. Ben 24 jaar. Krijgt hier iemand ook al een glucose tolerantie test? Ik heb extreme dorst en plas veel. 

Mijn moeder had zwangerschapsdiabetes en beviel van een te zware baby 24 jaar geleden die nu ook zwanger is en soortgelijke klachten heeft. Ze heeft nu diabetes type 2, mijn moeder. En vele miskramen gehad helaas. 

Iemand met soortgelijke klachten zoals veel dorst en plassen??? 

Groetjes, 

Nadiya

Lachlan
    Bijdrager
    #10322464 Quote

@sammerd geen ervaring met de babywatcher, maar wel hele slechte ervaringen van anderen gehoord. Daarom nooit geprobeerd!

Wij verwachten een zoontje!! Eindelijk de pretecho gehad 🙂 nu wachten op de 20 weken echo.

@nbaas ik voel hem geloof ik ook sinds een paar dagen, ben er vrij overtuigd van! Niet elke dag nog maar dat is normaal. Heel bijzonder om te voelen! Soort plopjes onderin je buik. Ik ben nu 17+2!

Nbaas
    Bijdrager
    #10322444 Quote

Voelen jullie de baby al? Ik ben nu 16+2 van de tweede en ik heb het gevoel dat ik hem/haar al eventjes voel. Af en toe leek het heel duidelijk maar af en toe ook een hele dag niet en dat maakt dan toch weer wat onzeker. Voelen jullie de kleine wel elke dag?

Sammerd
    Bijdrager
    #10322420 Quote

Oke ik ben echt erg.. kon me niet beheersen 😂😂 en maar goed ook de verloskundige had het mooi mis met 12 wk echo.. zij is een hij! We krijgen een zoon en broertje!! 

Sammerd
    Bijdrager
    #10321927 Quote

Vanavond weer aangekloot met de babywatcher 😂 was nu wel iets beter. Heb dr iets beter kunnen zien. 🧐

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Sammerd
    Bijdrager
    #10321772 Quote

Ik willem ook halen, zal denk ik via de verloskundige gaan?? 

ik heb gister de babywatcher binnen gekregen. Er zitten hier bijna geen echo bureaus. Enalles wat er zit is volgeboekt of gaat pas volgende week een keer open 🧐. Nu heb ik de 20 wk echo de week daar weer op.  Die babywatcher is echt super onduidelijk (krijg het niet voor elkaar 😂😂😞) ik zal wel stom zijn. Iemand ervaring met dat onding??? 😂😂 vind het ook weer overdreven om een half uur in de auto te zitten voor een echo als ik de week erop toch mag. 😂😂 #luxeproblemen 

Mama Lou
    Bijdrager
    #10321058 Quote

Hier volgende week dus de 20-weken echo, maar aangezien de pretecho’s doorgaan en we niet kunnen wachten hebben we stiekem (niemand weet ervanaf) aankomende vrijdag nog een pretecho gepland. Dan kunnen we van het weekend alle familie verrassen met een ballon of dergelijke. (Die gaan ervanuit dat we het volgende week pas weten). Toch nog een beetje een suprise. 🙂

22 weken prik ga ik zeker halen. Liever ik een prik dan die kleine straks een, of erger nog, die kleine doodziek. Moet me er alleen nog even verder in verdiepen waar en hoe enz.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct