Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Oktober 2020❤️

• Auteur
  • Angeliqueee
    Bijdrager
    #10303009 Quote

@Jmar, oh wat leuk 3 april paar daagjes na ons wij hebben op 31 maart de volgende afspraak staan😍😍. Kan nu al niet meer wachten hihihi. Hopelijk mag manlief dan wel weer mee, gisteren helaas niet. Maar heb genoeg fotos gemaakt dus hij was er toch een beetje bij haha.

Ik ben vandaag 10w1d zwanger. Vind het gelukkig tot nu toe wel snel gaan, alleen heb ik er dagen tussen zitten die niet voorbij lijken te gaan, maar dat zullen alle  zwangere vrouwen wel hebben haha.

Jmar
    Bijdrager
    #10303104 Quote

Jammer dat je man niet mee kon, mijne mocht mee als uitzondering ivm ons verhaal van de vorige zwangerschap.

De dagen duren nu wel langer aangezien we niet aan het werk kunnen ivm de corona uitbraak.

Andere kant wel lekker ivm de misselijkheid en moeheid😊

Jmar
    Bijdrager
    #10303105 Quote

Jammer dat je man niet mee kon, mijne mocht mee als uitzondering ivm ons verhaal van de vorige zwangerschap.

De dagen duren nu wel langer aangezien we niet aan het werk kunnen ivm de corona uitbraak.

Andere kant wel lekker ivm de misselijkheid en moeheid😊

Llyn
    Bijdrager
    #10303304 Quote

Wat fijn al die goede echo’s 😊😊😊

Ik mag 1 april weer. Alleen, man mag niet mee. Krijg gelukkig alles mee op USB. Ben dan 11w1d. Dus idd de termijnecho. Ze doen alleen de standaard afspraken nu. 2 weekjes wachten voor ons alle dus. 

Hopelijk gaat de tijd snel en hebben we dan allemaal weer een mooie echo van onze kleintjes 🥰

Angeliqueee
    Bijdrager
    #10303419 Quote

@Jmar, ja was echt jammer, hij vond het zelf ook balen natuurlijk. Maar goed we hebben begrip voor de situatie. en ik was allang dankbaar dat ikzelf nog wel mocht komen. 

Hier gaat de dagen inderdaad ook wel wat langzamer, manlief werkt nog wel gewoon, hij heeft een eigen eenmanszaak en is dus afhankelijk van het werk om geld te blijven verdienen. Hoop zelf dat er geen lockdown komt anders word alles wel moeilijker. Maar goed komt ook wel weer goed dan. Ga er niet teveel om stressen nu ik zwanger ben.

Heb je erg last van kwaaltjes?? Gisteren had ik gelukkig een goeie dag, eindelijk wat avond eten kunnen eten, en niet veel misselijk, heb vannacht ook lekker vast geslapen, heeeeeeerlijk!!!! Vanmorgen alleen wel weer iets misselijk wakker geworden, maar goed dat hou je toch nog wel eventjes denk ik haha.

Angeliqueee
    Bijdrager
    #10303421 Quote

@Llin, ja super fijn om te lezen dat de echotjes goed zijn!! Helemaal met alle Coronavirus stress in de wereld, hebben wij nog een licht puntje🥰🥰. 

Oke jammer dat manlief niet mee mag, ik heb nog geen idee wat onze praktijk dan gaat doen 31 maart denk helaas ook dat ik alleen moet gaan. Ben dan 11w6d zwanger, ik hoop ook dat ik een USB krijg met een filmpje en anders neem ik zelf wel 1 mee en kijken of ze het erop kunnen zetten zodat manlief er toch een beetje bij is.

Ja en tussendoor hopen dat we niet getroffen worden door de virus, goed op jezelf letten meiden!! En dan gaan we zeker over 2 weken weer ons kleintje zien🥰🥰

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Llyn
    Bijdrager
    #10303552 Quote

Las dat ze bij ons nu ook via Skype laten meekijken. Dat zou ook fijn zijn. We zullen zien. Nog 1,5 week wachten. 

Nee idd allemaal voorzichtig zijn. Hopelijk is het snel voorbij. 

Dreamer
    Bijdrager
    #10303562 Quote

Hier ook 1 april de termijn echo,  spannende tijden voor iedereen om ons heen en voor ons ook als zwanger zijnden. Helaas nog veel onzekerheid of er een complete lockdown komt of niet,  hoop dat het niet nodig is… Dat zal de hele economie nog veel meer ontwrichten.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct