Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Oktober 2020❤️

• Auteur
  • Nokia
    Bijdrager
    #10303668 Quote

Ik ben benieuwd wanneer mijn volgende echo is! Ik ben nu overgezet van de poli ivf naar de gewone gynaecoloog maar daar word ik nog over gebeld. Ik was erg blij dat mijn man gewoon meekon woensdag. In het UMC is het beleid dat je 1 iemand mee mag nemen, zolang deze geen klachten heeft.

Llyn
    Bijdrager
    #10303834 Quote

Ook spannend dreamer. Van mij mag t snel zover zijn. 

@Nokia spannend. Fijn dat je man mee mocht en dat het door ging. Ik mocht me gewoon bij een verloskundige melden.

Als je niks hoort volgende week zelf even bellen denk ik. 

#10304037 Quote

Hallo allemaal!

ik ben 27 oktober uitgerekend en ben nu 8 weken en 4 dagen zwanger! 

Llyn
    Bijdrager
    #10304126 Quote

Gefeliciteerd!

Hoe voel je je?

Tjs
    Bijdrager
    #10304358 Quote

gefeliciteerd! Wat leuk.

Ik ben ook op 27ste uit gerekend:)!

Hopelijk gaan onze zwangerschappen voorspoedig! 

Angeliqueee
    Bijdrager
    #10304842 Quote

Gefeliciteerd allebei!!🥳

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #10304856 Quote

Allemaal gefeliciteerd. Mooi tijd.

Ik wil graag met jullie onderstaand Nederlands filmpje delen. hopelijk waarderen jullie deze!

https://www.youtube.com/watch?v=gNTncpvp9Tc&t=155s

Cardiozuster
    Bijdrager
    #10305015 Quote

Vanochtend eerste afspraak bij verloskundige nadat we anderhalf week geleden goede echo hadden bij fertiliteitsarts. Ik dacht dat het alleen een controle was voor bloeddruk en bloedprikken maar ze deden nogmaals een echo… Nu ben 9w2 en dat komt overeen met de echo gelukkig.. Over twee weken de officiële termijn echo

Eerste keer dat ik hartslag hoorde dus heel bijzonder.. Helaas mocht mijn partner niet mee maar ik mocht een filmpje maken voor hem van het moment dat ze de hartslag liet horen.. Kon die toch een beetje meegenieten 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct