Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Oktober 2020❤️

• Auteur
  • Nokia
    Bijdrager
    #10305142 Quote

Gebruiker10226657 en Tjs, ook ik ben 27 oktober uitgerekend! We gaan dus gelijk op, wat leuk 🙂

Cardiozuster wat fijn dat alles goed is! Ik ben ook wel weer toe aan een echo 😉

Cardiozuster
    Bijdrager
    #10305159 Quote

Ik zit op 25 oktober 😊😊

Dreamer
    Bijdrager
    #10305194 Quote

@cardiozuster wat bijzonder om de hartslag te horen en in deze gekke tijd wel fijn dat je nog ineens een extra echo had. 

Hier (voor zover ze het konden bepalen) nu 9w4, maar woensdag voor de termijnecho  helaas ook alleen maar het is even niet anders.

Nog erg vermoeid?

#10306840 Quote

Zwanger van ons 3de kindje wij zijn uitgerekend op 9 oktober maar we weten dat zij of hij toch eerder gaat komen heb 2 x al een keizersnee gehad en dat wordt nu weer ingepland dus dan zal het eind september gaan worden rond de 38 weken 

Nokia
    Bijdrager
    #10307048 Quote

Het is rustig hier! Allemaal in afwachting van nieuwe echo’s? Ik ben vandaag 10 weken, de tijd gaat nu best snel! Aanstaande vrijdag weer echo, kijk hier wel naar uit! Het blijft toch een hele spannende tijd. Hopelijk is alles nog steeds goed 🙂

Cardiozuster
    Bijdrager
    #10307484 Quote

ik heb a.s. maandag weer een echo, ben nu 10+3

de misselijkheidsklachten worden eerder erger dan minder, daarom ben ik hier wat minder.. pfff… 

ben inmiddels erachter dat crackers wel een half uurtje helpt

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Dreamer
    Bijdrager
    #10307493 Quote

@Nokia

Inderdaad rustig, iedereen in zn eigen zwangerschapsbubbel denk ik 😉

Ik ben vandaag voor de termijnecho geweest, alleen dat wel, maar dat vind ik wel begrijpelijk in deze tijden. Niet terug of voortgezet dus zit nu op 10w5d. Bizar hoe veel je al kunt zien op zo’n echo,  kleine was echt aan bewegen en zelfs neusje was goed zichtbaar.

Veel plezier aanstaande vrijdag! ik mocht gewoon filmen voor mijn partner.

Jij last van veel kwaaltjes?

@cardiozuster wat vervelend dat je niet van die misselijkheid af komt zeg.. Hopelijk zakt dit binnenkort voor je en kun je een beetje normaal de dagen doorkomen.

Ook veel plezier met je echo volgende week! zo leuk om weer te zien 

Nokia
    Bijdrager
    #10307503 Quote

Vervelend dat je je zo beroert voelt cardiozuster! Bij mij hielpen beschuitjes en soepstengels heel goed.

Bij mij gaat het juist stukken beter, ik ben alleen nog moe. Maar dat vind ik ook weer spannend, misselijkheid is ook wel weer een goed teken!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct