Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Oktober 2020❤️

• Auteur
  • Jmar
    Bijdrager
    #10310228 Quote

@Dreamer wat toevallig🤗 ze zeggen 10 werkdagen maar, pasen zit er ook nog tussen. We wachten geduldig af. Mijne is naar het Vumc. 

Mali Mali
    Bijdrager
    #10310237 Quote

Ik ben momenteel 13 weken zwanger!

Toevallig gisteren de nipt teruggekregen en alles was goed! Dit kregen we al terug na precies een week!

2 juni hebben wij in het ziekenhuis een uitgebreide 20 weken echo omdat mijn zoontje een goedaardige tumor in zijn oog heeft en ze willen nu bekijken of dit bij de tweede weer zo is. We zitten met ons zoontje nog elke 3 maanden in het ziekenhuis en hij is er al eens aan geopereerd. Hopelijk blijft ons dit bij een tweede bespaard!

Nokia
    Bijdrager
    #10310271 Quote

Hebben jullie bij de NIPT gekozen om op de drie bekendste afwijkingen te testen of op alle chromosomen? Ik twijfel hier nog een beetje over. Ik heb volgende week vrijdag de afspraak. 

Mali Mali
    Bijdrager
    #10310278 Quote

Wij hebben getest op alle chromosomen. Wij vonden het fijn om te weten.

Jmar
    Bijdrager
    #10310392 Quote

@Nokia wij hebben er voor gekozen om ook de nevenbevingen erbij te horen. Dit zouden zwaardere afwijkingen kunnen zijn dan de 3 bekende chromosoon afwijkingen.

Mali Mali
    Bijdrager
    #10310393 Quote

Jaa dat hebben wij ook gedaan.. 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Lachlan
    Bijdrager
    #10310441 Quote

Hoii! Ik ben nieuw op dit forum en nu 12+2 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik klets graag met jullie mee! 

Wij hebben de nipt net terug, alles is goed! We hebben met nevenbevindingen gedaan maar ik lees nu veel onderzoek dat de betrouwbaarheid bij die nevenbevindingen heel laag is. Ik weet daardoor niet of ik dat nogmaals zou doen.

@cardiozuster ik heb zelf met hg heel veel baat bij seabands , een soort polsbandjes tegen wagenziekte. Ook regelmatig eten en normale (geen light) cola (niet teveel helaas ivm cafeine..).. misschien helpt het je wat!

Dreamer
    Bijdrager
    #10310628 Quote

@Jmar mijne is naar Erasmus MC, wachten het maar af..

ik heb ook gekozen voor NIPT met nevenbevindingen gewoon omdat wij het graag willen weten. Je kan je dan eventueel voorbereiden op dingen ook… voor zover dat kan natuurlijk.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct