Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Oktober 2020❤️

• Auteur
  • Dreamer
    Bijdrager
    #10359587 Quote

@Malimali spannend! fijn dat straks alles geregeld is en jullie nog even tijd samen hebben.. 

Heb hier geen idee hoe ze omgaan met bezoek in ziekenhuis.. Woon in de Randstad dus lekker gebied momenteel. Ga er maar vanuit dat alleen mijn vriend op bezoek mag komen en denk dat ik de kraamvisite op gevoel laat komen.. Je kan er nu nog niets over zeggen, over een paar dagen/week/ 2 weken kan alles wel weer anders zijn. Maakt het wel een rare kraamtijd voor ons allemaal, laten we zeggen dat we onze kleinkinderen dan wat te vertellen hebben later 😉

@MamaLou

Dat is een goeie! moet ook nog eens klooien met die maxi cosi alhoewel  mn vriend al zei; dat zal vast geen hogere wiskunde zijn hor😅 maar toch fijn om een keer gedaan te hebben.. Hahaha herfstsfeer voor de kraamhulp, ze zullen het vast kunnen waarderen ! 

@Samson hahaha ook echt tijdens de weeën nog! Moet zeggen vind die hoogte beter dan mijn extreem lage bed.. Ben wel bijna 1,80m dat scheelt met klimmen haha! 

Mali Mali
    Bijdrager
    #10359594 Quote

@Cardiozuster.. Jaa bij onze kraamzorg is zowieso al aangegeven maar 1 bezoeker per dag als zij er is.. wel leuk dat we al weten dat we dezelfde kraamverzorgster krijgen als bij m’n zoontje!

@dreamer precies zoals je zegt, valt van te voren toch niks over te zeggen.. we zien het wel met de tijd.. ook geen zin om me nu druk over te maken. 

Cardiozuster
    Bijdrager
    #10359693 Quote

Ah oke bij onze kraamzorg was het dat je kraamhulp en evt leerling van 6 moest afhalen.. dus dat zal in dit geval van de 3 toegestane mensen afhalen.. 

Nee dat is ook zo het is maar afwachten… We gaan het zien! 

Samsonnn
    Bijdrager
    #10359801 Quote

Ik vind het wel lekker 😊 rustig ❤️ sowieso de eerste weken alleen een kleine kring rondom de kleine. Bij de eerste stonden dr ook ineens mensen op de stoep die we normaal nooooit of nauwelijks zagen. Dat zul je nu hoop ik veel minder hebben.

Cardiozuster
    Bijdrager
    #10359825 Quote

Ja dat denk ik ook of je zegt nu zelf ook gemakkelijker nee…

Mali Mali
    Bijdrager
    #10359833 Quote

Wij hebben bij de eerste een kraamborrel georganiseerd in een zaaltje. Echt ideaal! Bijna iedereen op een dag laten komen! Dit doen we nu niet omdat ik het toch lastig vindt rondom Corona.

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Cardiozuster
    Bijdrager
    #10359885 Quote

ja dat lijkt me nu heel lastig te organiseren met Corona, dan mag je max 30 personen hebben, dan heb je mogelijk nog niet alles in 1x klaar

Ik denk dat als de maatregelen zo blijven we gewoon familie eerst doen en dan wel zien met vrienden

Mali Mali
    Bijdrager
    #10359944 Quote

Ja ik heb ook zoiets, eerst maar eens onze ouders en mijn opa en oma en onze broers en zussen en daarna zien we wel weer verder! De baby blijft toch nog wel een tijdje klein 😉

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct