Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Oktober / November 2020 Baby's! ♥

• Auteur

Fijn Helga van je nieuwe telefoon. Hopelijk houden de problemen met de app dan nu ook op.

Hè bah Sam, ook niet fijn! Arme Ster en Owen en jullie natuurlijk.

Ik duim voor een goede nacht 🤞

Cardiozuster
    Bijdrager
    #10469709 Quote

Hopelijk hebben jullie een goede nacht gehad!!

#10469833 Quote

Helaas viel de nacht hier tegen. Maar Charlie knapt met de dag verder op.

Helaas liggen we allemaal in de lappenmand 🙁🙈 tis erg gezellig hier in huis 🤭😅

Sam, ik hoop dat bij jou de kids ook opknappen!

We gaan hier weer hopen op een goede nacht. Truste

Samsonnn
    Bijdrager
    #10469840 Quote

Het leek beter tot vanmiddag 39.5 koorts en ze begon weer heftig te spugen 😳 ik ben benieuwd 🙈 hope lijk morgen echt klaar 😳
    Oei allemaal griep?? Hoop dat jullie snel opknappen ❤️😘

Samsonnn
    Bijdrager
    #10470090 Quote

Pfff de 1 heeft weer enorm last vd oren.. de ander een mysterieuze vlekjesziekte met kots. 1 ding hebben ze gemeen een kort lontje en de HELE dag jengelen. Zat om 4u vanmorgen al beneden ik ben het ff helemaal beu en zat. Ik knikker ze dr allebei vroeg in want man ik trek het ff niet 🙈 hoe doen anderen dit.. mijn mini vakantie begint al lekker.. strax mn nieuwe werk ben als de dood dat ik te gesloopt ben om te functioneren 😞 bah bah bah.

Ik hoop dat Charlie een betere dag had ❤️ hoe gaat het bij de rest?! Please be vreugdevol 🙈🙈

#10470105 Quote

O jee Sam, wat vreselijk balen!

Hier knapt Charlie gelukkig op, elke dag weer wat beter. Ook steeds weer verder op onderzoek uit. Wil de hele dag staan, alleen heeft nog wel wat ondersteuning nodig bij het omhoog komen.

Ben ook langzaam weer begonnen met vast voedsel toevoegen. Vanavond ging er weer een heel potje in. Het brood blijft een dingetje.

Ik zelf heb een drie daags kuurtje gekregen en hoop dat ik woensdag weer aan het werk kan. Manlief en Logan zijn nog wat lamlendig.

We gaan voor elke dag een stukje beter. En ik zei tegen een collega.. wij zijn nu in anderhalve week klaar, waar andere gezinnen om en om krijgen en 4 weken in de rotzooi zitten. Zo proberen we maar een beetje optimistisch te blijven.

Nu weer duimen voor een goede avond!

Lees ook: Alles over doorslapen

Crazy
    Bijdrager
    #10470160 Quote

Oh jee, wat een ….pech hebben jullie. Allemaal tegelijk of om de beurt ziek is echt bagger. Je voelt jezelf slecht maar geen tijd om ziek te zijn. Hoop voor jullie op betere en rustigere tijden.

Ties is wel wat jengelig en wat moeite met ’s avonds inslapen en 1x wakker. Denk van het sprongetje en tandjes. Hij wil echt meer dan hij nu kan mn kruipen en zitten. Maar heeft het allebei nog niet onder de knie dus frustratie alom.

Jullie heel veel sterkte en beterschap.

Cardiozuster
    Bijdrager
    #10470819 Quote

Nou ik hoop dat de ziekenboeg inmiddels klaar is bij jullie?

Hier gaat het goed… Geen problemen eigenlijk..
    Sophie ontwikkelt zich lekker op eigen tempo.. zitten is ze eigenlijk niet mee bezig.. ze tijgert wel lekker door de kamer en tuin… En zwaaien is helemaal een dingetje geworden…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct