Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Oktober / November 2020 Baby's! ♥

• Auteur
  • Samsonnn
    Bijdrager
    #10472671 Quote

Ster is weer beter 😂😊 ow blijft wisselvallig. Heel lastig plannen. Ik heb gister de kids weggebracht naar het kdv en had gewoon 6 uur om ff alles te doen. Voor het eerst in 9 maand 😳 ik heb eindelijk wat kleren uitgezocht, de zolder ff leeg gehaald 😳 3 zakken kleding vd de kids weggebracht. Zwangerschapsspul alles weg! Wat bizar wat je allemaal in huis haalt 😂 heb de auto volgeladen en had zowaar een uur over 😳😳😳

Samsonnn
    Bijdrager
    #10472743 Quote

Net gebeld door de kno 😊 misschien is er op korte termijn plek in utrecht 😎

Crazy
    Bijdrager
    #10472772 Quote

Oh, ik blijf het hopen voor jullie. Maar dat klinkt al positief dat ze bellen. 🤞🏼

#10472978 Quote

Aaah Sam, wat fijn! Ik blijf duimen voor een snel plekje. Wat fijn dat je even lekker hebt kunnen doorpakken💪

@cardio. Lekker genieten in Flevoland 🥳

Cardiozuster
    Bijdrager
    #10473001 Quote

Wat fijn Sam!! 🥳🥳🥳 En wat fijn dat je ff lekker in huis bezig bent geweest!! Heerlijk!!

Duurt nog ff de vakantie… Pas in september… Eerst nog 3 weken werken 😅

Samsonnn
    Bijdrager
    #10473578 Quote

Pff weer 2 helse nachten en rara.. beide kids weer boven de 39 koorts.. ik snap er niks van.
    Echt hoe dan?! Heb al vaak geroepen ik ben moedeloos.. tis volgens mij het enige wat ik nog schrijf. Ik heb niet veel leuks te melden 🙈

Hoe gaat het met jullie?

Lees ook: Alles over doorslapen
    #10473664 Quote

Hi Sam, wat gek dat de kids zo blijven kwakkelen.

Ik weet dat de dochter van een vriendin op een gegeven moment een onder ontwikkeld immuunsysteem had. Die heeft 3 maanden aan de antibiotica gezeten. Meiske is nu bijna nooit meer ziek.

Misschien toch een verder laten kijken dan de KNO arts??

Dikke knuffel!

Crazy
    Bijdrager
    #10473701 Quote

Oh Sam, ik vind het al knap dat je toch altijd zo positief en grappig schrijft. Vindt totaal niet dat je zeurt. En wat je schrijft aan frustratie begrijp ik heel goed.
    Hier zijn ze niet vaak ziek of koortsig maar als het een keer is denk ik ‘Pff, gelukkig is het niet vaak’.
    Dus schrijf het ff van je af meid.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct