sorry even niet geweest..
wat fijn dat hij de rust kan vinden op de buik.. lijkt me toch eng als die zo gaat slapen maar je blijft er al bij lees ik haha..
onze dame is na 5 minuten meestal wel klaar met op de buik liggen… is soms wel mooi foto’s maken als ze zo mooi dat koppie hoog in de lucht heeft haha..
altijd ingewikkeld met iets nieuws Samsonn!! ik lees ook overal dat het goed te doen is bij BV
ik weet niet wanneer ik ‘m ga krijgen voor m’n werk, in het ziekenhuis doen ze vooralsnog alleen nog de IC/SEH en ambu… zover ik weet
nog 2,5 week tot ik moet werken, officieel vandaag 10 weken geleden bevallen dus verlof is voorbij! hallo vakantie! haha
onze dame begint iets meer structuur te krijgen, maar die gooide ze gisteravond helemaal weer in de war toen ze van 5 tot 9.30u sliep haha.. toen was ’t ineens 3u ’s nachts een voeding (ipv tussen 4-5) en daarna om 7u (ipv 9u) haha..
Gisteren ff opnieuw op onze eigen weegschaal gestaan, 5,3 kilo voor onze dame.. vind dat ze nog zo lang in maat 56 zit (nog steeds!) en sommige dingen van 62 passen ook prima, ben erachter dat C&A niet zo groot is dus die gebruik ik maar alvast en dat sommige 56 best groot uitvallen.. zit een beetje in dubio voor nog een winterjasje… ze heeft een maatje 56 van de Hema die vooralsnog nog past maar het bovenste knoopje kan niet dicht meer, maatje 62 kopen of toch 68?