Fijn dat Charlie zo relaxed was! Hier schrok ik van de eerste schaterlach!
Meneer zit duidelijk in zijn volgende sprong, ik geloof dat we het ergste al achter de rug hebben😉 Hij draait alles 180 graden om, ik ga er lekker in mee maar lastig is het wel🙈. Fles geven is werkelijk een opgave geworden, maaiende armen en benen, draaien, rechtop gaan zitten…. Meneer is ineens heel erg beweeglijk, heel grappig🥰 Ook luier verschonen is hilarisch, benen gooit hij de lucht in en draait tegelijk, probeer dan maar eens de luier goed om te doen haha. We laten hem veel in zijn blootje spelen, hij is alles aan het ontdekken met zijn voeten. Ik vind dit een hele leuke sprong!
Hij krijgt duidelijk tandjes door, hij sabbelt overal op een kwijlt enorm. Gekoelde bijtringen vind hij geweldig, ook stiekem op koude komkommer laten sabbelen, was ook favoriet!
Nu weer hebben besloten om toch een voeding om 21.30 uur te geven komt hij naar één keer in de nacht. Probleem is dat hij de ochtendfles voor de helft laat staan, hij heeft dus echt geen honger. Ook in de nacht gaat het niet zo vlot meer op (deze is op verzoek en is tussen 0.30 en 3.30 uur). Hebben jullie misschien tips?