Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Pcos Letrozol Zwanger Forum - pagina 122

• Auteur
  • XBo
    Bijdrager
    #10576928 Quote

@Lisett aaah nee dat is inderdaad heel anders. Maar wel enorm fijn dat er een goede achterban is en je het op die maniet kunt vormgeven.  Hoe is de echo gisteren gegaan? Ben wel enorm benieuwd hoor! Nog heel eventjes 💓

@Niesss een halfjaar alweer, wauw! En wat fijn dat alles gewoon zo goed gaat. Heerlijk van genieten! En wanneer gaan jullie op vakantie? Lijkt me ook wel spannend zo’n eerste keer met een kleintje vliegen, maar een heerlijk vooruitzicht is het zeker. Hopelijk ben je snel helemaal gesetteld op je nieuwe werkplek. Altijd even afwachten he hoe dat gaat bevallen.

@XxLara wat leuk om te horen dat het zo goed gaat. Voor je het weet is ze alweer 1!

Nou, Bobbie is afgelopen maandag een ochtendje wezen wennen op de opvang en dat ging gelukkig goed. Niet veel geslapen maar was wel lekker rustig en heeft zo goed als niet gehuild. Aankomende dinsdag is het dan zover, dan begin ik weer met werken en de nodige tranen zijn al gelaten. Manmanman wat zie ik er tegenop.. Maarja, het hoort erbij. Voor nu ga ik 24 uur werken maar wil waarschijnlijk vanaf november wel het betaalde ouderschapsverlof opnemen voor 1 dag per week. Ik werk onregelmatig dus moet gelijk di-wo-za&zo werken 😕 De week erop gelukkig maar 2 diensten.

Verder gaat het goed. Er komt vaak nog voeding omhoog, verslikt ze zich of heeft de hik maar lijkt er geen last meer van te hebben. Slapen gaat veeel beter en ze huilt veel minder. Zo genieten. En zo bijzonder om moeder te mogen zijn 🤍🥰

Ook ik ben weer benieuwd naar de rest van alle meiden en baby’s!

Lisett
    Bijdrager
    #10581278 Quote

Hey meiden, wat is het stil hier hihi! Zijn er nog meer van jullie die zich inmiddels hebben aangemeld bij de Facebook groep Brabbels NOD & Zwanger groep? 😊 Camhay is hier mee gestart en ik heb me er aangemeld. Misschien makkelijker voor sommige om daar bij te houden. Zag dat Smus zich bijvoorbeeld ook aangemeld heeft. Is volledig afgeschermd trouwens, dus niemand die zomaar mee leest 😉

Anyway! Hoe gaat het met iedereen? Laatste bericht is alweer een maand geleden.

@XBo: hoe gaat het nu met Bobbie? en met zelf weer aan het werken enzo? Zijn jullie inmiddels een beetje gewend enzo?! 😊 Fijn dat het ook steeds beter gaat met de voedingen! Hopelijk snel helemaal nergens meer last van!

@Mateke: hoe gaat het nu bij jou? En met de kleine meid? 😊

@andere dames die nog mee lezen? Hoe gaat het met jullie baby’s? 

@hier gaat alles goed. Ik ben vandaag 39 weken en we kunnen gaan aftellen! Gisteren controle gehad in het ziekenhuis en helaas zit alles daar beneden nog helemaal dicht. Dat was enigszins een teleurstelling aangezien ik inmiddels al 1,5 week veel harde buiken/oefenweeen heb. 🙄 Ik had dus wel de hoop dat er in ieder geval iets gebeurde, maar helaas. 😅 Maar omdat ik zelf echt helemaal klaar ben met dat zwanger zijn, hebben we nu wel een datum geprikt! Onze “kleine” meid blijkt nog altijd een flinkert en dus mochten we ook kiezen voor inleiding. Uiteindelijk besloten te wachten tot zo’n 40 weken, dat is dus volgende week. En aangezien er nu nog niets gebeurd, gekozen om in te gaan leiden volgende week. Heerlijk! Vind het enorm fijn dat ik weet dat ik dit nog maar een paar dagen hoef vol te houden hihi. 🙈 En tegelijkertijd heel raar en ook weer heerlijk dat we volgende week het weekend gewoon ons meisje in de armen hebben. 💖😊 wat kijken we daar naar uit zeg! 

Tot zover mijn update weer 😃 benieuwd naar jullie verder!

Mateke
    Bijdrager
    #10581351 Quote

@Lisett woeps lang geleden inderdaad 🙈. Fijn dat je kan aftellen! Ik vond het wel een bepaald soort rust geven om te weten wanneer de baby dan echt zou komen, met bij ons dan de datum voor de keizersnede te prikken. Kan je nog rustig het laatste voorbereiden 😁. Veel succes volgende week! Ik ben benieuwd om te lezen hoe het ging 😊.

Hier superdruk 😅. Ik ben op 1 september op mijn nieuwe job begonnen. Ik werk nu als logopediste in het buitengewoon onderwijs en het is meteen volop aan de bak. Ik moet ook even opnieuw een goede flow en routine vinden in alles. Het fijne is wel dat ik Nora nu vaker ’s avonds kan zien 🥰. Die is nog steeds even vrolijk en is zich aan het ontpoppen tot een echte deugniet! Ze probeert vaak dingen te pakken of te doen die niet mogen en wanneer je ze betrapt, kruipt ze op topsnelheid giechelend weg. En dan zelf maar proberen om niet te lachen 😅. Ze trekt zich nu overal aan op en stapt dan opzij langs het meubilair. Ze probeert ook alleen recht te staan maar dat lukt nog niet zo goed. Tussen onze handen kan ze wel al ver stapjes zetten. 27 oktober wordt ze al een jaar 😱. De tijd gaat zooooo snel. We zijn ondertussen ook echt wel aan het denken aan baby nummer 2. Eind oktober heb ik zelf ook een afspraak bij de gynaecoloog staan voor een controle en om opnieuw letrozole op te kunnen starten aangezien ik nu weer al sinds april (mei?) niet meer heb gemenstrueerd. Spannend 😁

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct