Wanneer ik de vervanging niet verder mag doen, moet ik inderdaad iets nieuw zoeken. Maar dat lijkt me wel moeilijk wanneer ik tegen dan zowat hoogzwanger ben 😬. Ik moet onze directeur morgen nog op de hoogte brengen. Vorige week een hele week ziek geweest, gisteren dan nog de grootmoeder van mijn man begraven en vandaag had onze directeur de uitvaart van zijn eigen moeder. Nog geen goed moment gevonden dus om het er even over te hebben.
Ondertussen zijn mijn ouders en grootouders wel al op de hoogte. Net zoals bij mijn eerste zwangerschap is er 2 weekends geleden weer een cyste op 1 van mijn eierstokken geknapt 🙈. Dus mijn man en ik naar de spoed en Nora werd opgevangen door mijn grootouders die naast ons wonen. Mijn man zijn broers zijn ook al op de hoogte, net als mijn tweelingzus. Dit weekend zouden we mijn schoonouders nog inlichten, nu ze hopelijk wat hebben kunnen bekomen van alle emoties rond het overlijden van de oma, en een bevriend koppel waarvan we weten dat ze al een tijdje aan het proberen zijn voor een tweede kindje en waar nu onlangs ook PCOS bij is vastgesteld. We willen hen op voorhand rustig op de hoogte brengen voordat het plots met alle toeters en bellen een keer in groep zou worden gezegd ofzo. Dan zijn het nog mijn broer en zus die we verder willen inlichten en dan zal het verder nog even afwachten zijn tot de 12 weken als het aan mij ligt.
Ik ben wel veel misselijker dan de eerste keer en dooooooodmoe. Nu 6,5 week zwanger dus nog even volhouden tot het betert binnenkort 😬. Nu maar hopen dat die misselijkheid gewoon betekent dat het deze keer misschien een jongen is en niet dat het een tweeling is ofzo 😅😂