Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

PCOS, Letrozol

• Auteur
  • XxLara
    Bijdrager
    #10305157 Quote

@wilkindje ach wat ontzettend verdrietig, heb er geen woorden voor. Ik hoop dan maar dat je lichaam het snel afstoot en ook jullie weer verder kunnen🙏 

@lilo ik snap dat het besef er nog niet is en je donderdag weer een test ga doen. Ik heb vandaag nog een LH test gedaan maar ze zwakken inderdaad wel wat af. De testen met twee streepjes komen niet meer in huis 😬 vrijdag moet ik zoiezo nog bloed prikken en maandag heb ik de uitslag of ik indd een eisprong gehad heb.

Margreet
    Bijdrager
    #10305180 Quote

Mijn eerste ronde 2,5 mg en de eerste ronde 5 mg heb ik echo’s gehad en bloed geprikt (Alrijne Leiden). Nu met de 2de ronde 5 mg bezig. Ik mag nu kiezen of ik wel echo’s doe of niet. Wij hebben er voor gekozen dit niet te doen. Toch een beetje het idee van de “natuur”. Ik vond de echo’s ook psychisch best een impact hebben. Ik zit nu op cyclusdag 22, nog even wachten dus! Als ik zwanger ben moet ik dat aan het ziekenhuis laten weten. Op zich ook wel logisch!

@ lilo: gefeliciteerd 😍

@wilkindje: srerkte😥

JuliaTo
    Bijdrager
    #10305296 Quote

@Wilkindje jeetje zeg! Wat ontzettend verdrietig ik heb er geen woorden voor!! Sterkte komende tijd en ik ga voor je duimen dat je lichaam het zelf snel voor je reset 😢😣 dikke knuffel voor jou!

@lilo heb je al een test gedaan?? Ik ben zooooooo benieuwd!!!🍀

@Lara fijn om te horen dat je het deze ronde meer los hebt kunnen laten! En indd volgende keer geen streepjes testen meer haha spannend hoor wanneer is jou nod? 

@magreet ik snap je keuze hoor! Zoiets zou ik ook hebben, maar iedereen is daar anders in en gelukkig heb je de keuze! Zo vind iedereen een weg in wat fijn is 🙂 spannend hoor.. hoelang waren je vorige cyclus?

ik heb hier sinds gister en vandaag het bekende slijm.. geen idee of er al een eitje is gesprongen of nog moet gaan springen, toch altijd weer spannend! Bloedprikken slaan we deze keer over en ik zie het wel… ik ga sowieso uit van een lange cyclus zoals vorige keer toen ik op dag 33 ongesteld werd.. en nu volgens mij dag 18 of 19 (ben echt de dagen kwijt sinds dat hele coronagebeuren)

XxLara
    Bijdrager
    #10305311 Quote

@juliato je zit vandaag op CD 19, ik namelijk ook en aangezien we tegelijk lopen haha. Wanneer mijn nod is weet ik niet. De laatste x was mijn cyclus natuurlijk 37 dagen maar omdat ik deze ronde op CD 13 al een ei had van 18mm ga ik er ergens vanuit dat deze cyclus korter is. Ik denk wel dat ik mijn eisprong allang gehad heb hoor aangezien mijn ei 2mm in 1 dag was gegroeid. Van 16 naar 18mm. Vorige week donderdag was het ei 18 mm. Dus denk ergens afgelopen weekend gesprongen. 

@margreet ik vond de laatste x juist fijn om een echo te hebben. Nu had ik een beetje inzicht wanneer mijn eisprong er aan zat te komen. Maar ik doe het al 6-7 maanden lang op de gok, en dan vrij advies om de dag van cyclusdag 10 t/m 21 hakt er af en toe ook echt in hoor. Het word echt een moetje dan

Lilo1988
    Bijdrager
    #10305323 Quote

@Bloemetje, bedankt nog voor de felicitatie! Ik heb het even druk gehad de afgelopen dagen, dus niet alle berichten beantwoord 🙈. Geen flauw idee waarom jij mijn foto’s niet kon zien. Ik weet ook pas maar net hoe ik foto’s kan toevoegen, dus weet ook niet hoe ik het anders zou kunnen doen. 

@Juliato, jij ook nog bedankt 🙂! Ik moet eerlijk zeggen dat ik inderdaad niet kon wachten tot morgen 😊. Dus heb vanochtend al weer een test gedaan. Het teststreepje is al een stukje donkerder. Ik zal zo een foto van de test plaatsen.

Ondertussen begint het wel tot me door te dringen. Ook omdat ik vandaag ineens veel trek heb en m’n borsten steeds gevoeliger worden. Ik heb al naar de gyn gebeld en heb over 3 weken de controle echo. Dan ben ik ong. 5 weken zwanger, geteld vanaf de eisprong. Leek me nog best vroeg. Dus ben benieuwd wat we dan op de echo kunnen zien. Wel jammer dat ik waarschijnlijk alleen moet wegens Corona, maar m’n man zei al dat we dan kunnen skypen zodat hij er ook bij is. Vraag me af of de gyn dat ook wat vindt 😂.

Lilo1988
    Bijdrager
    #10305324 Quote

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Lilo1988
    Bijdrager
    #10305328 Quote

@Juliato, trouwens! Het slijm betekent doorgaans dat je eisprong eraan komt. Als het slijm van de een op de andere dag weg is heb je je eisprong op de laatste dag slijm gehad. Dus juist als je nu (veel) slijm hebt kan het even extra gezellig maken zeker geen kwaad. 

WilKindje
    Bijdrager
    #10305425 Quote

Lilo: je bent over 3 weken geen 5 weken zwanger schat, ja officieel gezien vandaf je eisprong wel maar rekenen er de 2 weken voor je eisprong bij dus ben je 7 weken bij de echo 😘 zal ook 7 weken op de echo meting staan dan, geniet ervan Meis ik gun het je zo!

aangezien geen ziekenhuis me wil helpen ga ik morgen vóór acupunctuur en krijg ik kruiden om mijn miskraam natuurlijk door te laten komen, nu het kindje er al bijna 3 weken zit zonder iets te doen ben ik er wel klaar mee, ik weet het nu een week en een paar dagen maar vind echt mijn rust niet.. het moet eruit!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct