@Lauwing wat vervelend dat je niet precies weet wanneer je NOD is!! Want ja.. Nu ga je toch hoop krijgen terwijl je nog niets weet. Hoe voel je je?
@Mateke Aaaah kak.. 34 dagen is veel te lang wachten inderdaad! En zeker jammer dat het niet gelukt is.. Hoeveel mg slik jij ook alweer letrozole?
@xxlara ik hoop natuurlijk dat je niet voor iui hoef te gaan, maar als dat zo is hoop ik ook dat je even geniet van de rust maand! Even niet tellen welke dag het is etc.. Even wel weer wat romantiek in de slaapkamer wat niet gepland is. Follikel 20 mm is wel echt heel mooi!
@Mikie wat jammer de buikpijn toch een voorbode was van mensturatie.. En dan ook nog eens random en dat ze ook nog eens zichzelf tegen praat?! Echt mega frustrerend! En wat heftig dat je met de gedachten zit om er even tussenuit te gaan. Het is inderdaad ook echt wel heel heftig, ik vind het ook echt voor de relatie wel een proef.. En dan zeggen ze dat kinderen een proef zijn voor je relatie, gepland gezellig hebben elke maand is ook al een flinke proef.
Wat enorm jammer dat we deze ronde geen succes verhalen hebben!! Combinatie werk is me tot nu toe aardig gelukt.. Eerste afspr. Bij de gyn was in mijn herfstvakantie, daarna echo of letrozole wat had gedaan was op mijn vrije middag en na de ovulatie kon ik flexibel in mijn pauze doen. Ik werk bij een huisarts dus ik maakte er maar even van dat ik bij de dermatoloog op controle moest.. Maar ik denk dat ik in het vervolg, als ik niet zo makkelijk tijdens pauze uren kan gaan, dat ik het dan wel ga vertellen. Ik ben in april hier begonnen, heb een enorm goede band met mijn 2 bazen dus ik heb wel het idee dat ze hiervoor open staan. Het is een echtp. Met kinderen ook dus ik denk wel veel sympathie. Maar ook ben ik aan het solliciteren voor een baan ernaast, en dan zit ik weer al voorruit te denken, stel ik heb iets waar ik aangenomen wordt, en het blijkt dat ik net zwanger ben.. Dan zit je in de eerste weken al dat je het moet vertellen.. Niet echt zo’n lekkere binnenkomen, maar het is dan eenmaal zo, HOPELIJK SNEL! Haha. Pffff. Ik heb trouwens na de 1e ronde letrozole dat ze zagen dat het goed werkt geen echo’s meer gehad. Dus dat vind ik echt wel fijn, maar ook spannend.. Nu is het puur op de vorige keer kijken qua hoeveel dagen erna zaten we de vorige keer, wanneer we t gezellig gaan maken.
Veel liefs,
Irene