Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

PCOS, Letrozol

• Auteur
  • XxLara
    Bijdrager
    #10441580 Quote

@Bloem, gefeliciteerd!!!! Zo leuk 🥰🥰 hopelijk een plakkertje. voor alle andere meiden, ik lees nog steeds jullie berichtjes en ben dus nog steeds van alles op de hoogte. Hier inmiddels 15.5 week zwanger en alles gaat goed. Ik kon op dit forum niet, nu inmiddels wel op dit forum en op het andere forum waar alle zwangere onder ons van deze pagina zitten ook nog niet reageren. 

XBo
    Bijdrager
    #10441591 Quote

@Bloem- whaaaaa! Ik ga je feliciteren meid! Ik hoop zo ontzettend voor je dat het lekker blijft plakken, wat spannend 🤞🏻😘

@Datkomtlaterwel- wat fijn dat je verder mag zonder alle controles. Maar ik begrijp je angst ook wel hoor! mag je niet bijvoorbeeld na een maandje het alsnog laten checken? Of een x bloedprikken na je eisprong?

@Xxlara wat leuk dat je nog meeleest! Fijn dat het goed met je gaat 💓 Ik heb dat ook. Kan alleen in dit topic reageren! Heel vreemd..

XxLara
    Bijdrager
    #10441619 Quote

@Xbo ja heel vreemd, als ik dan in het andere forum dit doe, …. dat lukt wel maar een tekst typen niet. 

Mateke
    Bijdrager
    #10441725 Quote

@Lara ik heb hetzelfde. Via gsm kan ik op het andere forum niet reageren. Via mijn computer gaat het wel.

Femkeeee
    Bijdrager
    #10441813 Quote

@Bloem- Gefeliciteerd! Hopen dat het blijft plakken!

Hier inmiddels wel wat onzekerheid hoor. Door drukte een een beetje twijfels gekregen over of alles nog wel goed ging (verhuisd, erg veel stress van gehad) en bij de echo die ik vorige week had, gaf die vrouw aan dat ze het idee had dat ik geen 5,5 week zwanger zou zijn, maar pas 4,5 week. Dat was wel ff slikken (en huilen thuis) dus. Geen idee of het een voorbode is van een miskraam, we wachten het maar af denk ik. Ik merk dat ik mentaal vast ben uitgecheckt bij de zwangerschap.

Mateke
    Bijdrager
    #10441897 Quote

@Bloem voorzichtig gefeliciteerd ;). Heb je ondertussen nog opnieuw getest?

@Femke Ow, geen fijn nieuws… Hopelijk blijft het toch nog plakken. Heb je binnenkort opnieuw een afspraak?

Ik ben morgen 14w ver en wij hebben vrijdag vernomen dat we een meisje krijgen! Superblij met dat nieuws :D!

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

XBo
    Bijdrager
    #10441900 Quote

@Femkeeee ha meid! Wat rot al die twijfels.. Maar heb je al een echo gehad? Die stond op moederdag gepland toch? Zei ze verder nog iets behalve dat ze dacht dat je wat eerder was? Ik denk aan je <3

Femkeeee
    Bijdrager
    #10442349 Quote

@Xbo, ja klopt. Zondag moet ik weer. Ik voelde mij een beetje vervelend, omdat we moesten verhuizen een week geleden. Ik heb dus alles kunnen doen behalve rust houden en zoveeeeeel stress gehad van allerlei dingen die bij de verbouwing niet goed gingen. Vandaar dat ik eerder een echo had gevraagd om te controleren of het eruit zag zoals je zou kunnen verwachten. Ik zit nu nog in twijfels of ik ga wachten tot de echo zondag, of dat ik misschien toch maar bij het ziekenhuis ga vragen of ik donderdag of vrijdag nog een echo mag. Ik voel me dan zo een aansteller… 

Hoe gaat het verder met jouw lijf nu? Wanneer moest je ongesteld worden? Je had nog een kleine kans toch? 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct