@camhay en Just-me thnx voor jullie reactie meiden! En de rest trouwens ook allemaal hoor! 🤗
pfff camhay wat heftig! Ik en mijn man hebben laatste tijd ook vaker last van spanningen. Maar echt zo heftig als jij zegt kan ik niet zeggen. Hopelijk gaat het snel wat beter!!
Wij hebben meer dat we elkaar nog amper aan raken laatste tijd t is meer alleen als de arts zegt dat het tijd is..als er een goede eicel zit.. merk dat ik dat ook heel lastig vind hoor en erover praten wil hij niet.. ik ga laatste tijd ook al vroeg naar bed meestal al 1.5 uur eerder dan hij en als hij dan komt slaapt ik al ook omdat ik altijd zo kapot moe ben laatste tijd.. als we tegelijk gaan is het meer zo van doei trusten 😴 het maakt mij allemaal wel heel onzeker ook dat heb ik aangekaart maar dan stel ik me aan zegt ie want er is niks 🙄 die mannen soms pff haha hopelijk is dat ook maar een fase..
@just-me hoe is het met jou nu?
@edb herkenbaar idd!! En ook dat ik ook echt niet weet wat ik ermee aan moet.. ooit denk ik echt mannen komen van Mars 😜 maar goed het is ook niet niks allemaal! *Dikke knuffel terug!*
@nvlinder ook herkenbaar van die witte broek haha! Hier ook nooit geen pijl op te trekken en dan als ik twijfel doe ik het toch maar niet die witte broek 😉
Morgen dus echo hier ben echt zoooo benieuwd eerst nog werken daarna door naar t zkh 🍀
Jullie ook allemaal heel veel succes en een dikke knuffel! 😘