@ Noor: welkom! Wat een verhaal.. Hopelijk nu met donorzaad meer geluk! Lijkt mij best een moeilijke stap om te zetten, dus zou mooi zijn als jullie zo toch een kindje mogen krijgen.
@ Emma: welkom! Balen dat de letrozol het zo snel al niet meer doet.. Ik had problemen met clomid (resistent) en op letrozol 2,5 1 goede ronde en op de 5 een rommeltje, maar na 1 ronde wel zwanger! Als het toen niet was gelukt had ik denk ik over gemoeten naar spuiten. Gelukkig was het niet nodig. Primolut is niet de enige optie! Naast primolut heb ik ook provera geslikt en hebben ze mij zelfs een keer een maand de pil voorgeschreven.. Dan heb je natuurlijk ook weer een ‘menstruatie’. Zou je dus niet laten afschepen met gewoon maar wachten!
@ Tulpje: ik heb de innesteling niet gevoeld, maar ik had een paar dagen voor mogelijke innesteling een bloeding en na de innesteling weer.. Op 9 dpo voelde ik mij misselijk en op 10dpo toch maar een test gedaan die positief was! Zelfs met middagurine vrij duidelijk, dus ik denk dat hij een dag eerder ook al positief zou zijn uitgeslagen!
Hoe is het met de rest?
Hier zometeen de 20 weken echo.. toch wel weer even spannend 🤞