Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Pcos Letrozol - pagina 670

• Auteur
  • EDB
    Bijdrager
    #10567349 Quote

Welkom voor de nieuwe gebruikers! Hopelijk kunnen jullie snel aan de slag! Hoe heftig en zwaar het ook allemaal is, het is allemaal met een goede reden.

Hier alles goed, vandaag de eerste echo gehad. Was zo zenuwachtig en een beetje bang. Maar alles goed en we hebben het hartje horen kloppen. Zo bijzonder en bizar, niet normaal!!😍

Emma Emma
    Bijdrager
    #10567353 Quote

Ik weet niet hoe het bij de rest is, maar ‘het is voor een goed doel’ idee betwijfel ik steeds meer. Ik ben nu een half jaar bezig en er is nog geen eisprong geweest. Ik merk aan mezelf dat ik steeds vaker denk dat het gewoon niet meer gaat gebeuren. 
    Als er een eisprong gerealiseerd kan worden, is er in ieder geval nog een kans.. nu is er nog niet eens een kans geweest 😔

Emma Emma
    Bijdrager
    #10567354 Quote

@edb: 

super fijn dat de echo goed was! Vast heel wat spanning weg gevallen nu je het hartje gehoord hebt. 

AnneMarMor
    Bijdrager
    #10567479 Quote

Hi meiden,

Ik moet vandaag mijn laatste drie tabletten (7,5mg) Letrozol slikken. Wat gek is: za – di heb ik heel licht bloedverlies gehad (waarschijnlijk omdat bms ook heel dun was). Woe en do geen bloedverlies en nu werd ik wakker met echt hevig bloedverlies. Dit heb ik nog nooit eerder gehad. Kan dit erbij horen? Bij het gebruik van Letrozol? Jullie hier ervaringen mee met die onregelmatigheid? Ik denk er over toch even het ziekenhuis te bellen…

Tulpjee
    Bijdrager
    #10567564 Quote

Wat fijn Emma dat je een goede echo had!

Ik zit inmiddels op 8 dpo. Vanmorgen getest negatief. Voel me ook niet anders ofzo. Wel beetje steekjes ik buik maar dat heb ik altijd. Ik hoop zo dat t toch raak is!

Rember
    Bijdrager
    #10567620 Quote

Edb; wat fijn dat de echo goed was 🥰 Gefeliciteerd hoor!! 

Tulpje; ik hoop het ook voor je! 🍀

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Tulpjee
    Bijdrager
    #10567738 Quote

Hoi meiden,

vandaag 9dpo negatieve test helaas. Wel zeurderig gevoel en 3 dagen rechts onderin soms is het even weg en dan komt het weer.. had vandaag een temp dip van 37,08 gisteren en eregisteren rond de 37,20.

Mag ik nog hoop houden? Vind het allemaal weer zo mega spannend..

Just-Me
    Bijdrager
    #10567779 Quote

@EDB, wat super! Fijn nieuws 😊

@Tulpje, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar je hoort vaak zat dat dames pas rond hun NOD of erna positief testen. Zolang er geen menstruatie is, is er hoop lijkt me 😊 Al weet ik ook dat dat je gek kan maken! Hoe dan ook, ik duim voor je!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct