Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Pcos Letrozol - pagina 678

• Auteur
  • Ninna
    Bijdrager
    #10573352 Quote

Welkom nieuwe leden 🙂
    Ik ben op vakantie dus al eventjes niet meer gekeken hier. Vol goede moed had ik zwangerschapstesten meegenomen op vakantie en 1ervan gebruikt. Dit x had ik echt een goed gevoel. (Bij de eerste echo was eicel 15mm en paar dagen later was ie gesprongen. In die tijd natuurlijk even geklust, dus ik had goede hoop.) Helaas was de uitslag niet zwanger. 2 dagen later dus ongesteld geworden 🙁

Dus we beginnen weer opnieuw. Netjes letrozol ingenomen etc. Ik mag dinsdag weer laten checken (dag 16). Ik heb nu wel elke x echo’s. Ik ben in ieder geval blij dat mn laatste cyclus 32 dagen was. Daarvoor was ie steeds veel langer. Hopelijk deze cyclus ook zoiets!

Ik las dat jullie ovulatietesten gebruiken. Ik heb dat ook een tijdje gedaan, maar bij mij gaf die meerdere x (in verschillende weken) positief aan. Dus dat werkte niet bij mij. Mss met letrozol nu wel, dat heb k niet meer getest. Maar de echo’s helpen er ook wel mee met het zoeken naar een eisprong 🤪. Ik hoop wel oprecht dat het binnen de 3 jaar mag lukken, maar het is al bijna oktobet en dan zijn we 3 jaar bezig. Vermoeiend. We hebben het ook niet aan veel mensen verteld, dus veel delen met anderen gaat ook niet..

Tulpjee
    Bijdrager
    #10573429 Quote

Vandaag echo gehad en het ei was inderdaad niet meer te zien wel een beetje vocht maar niet heel veel zei de gynaecoloog.

Camhay
    Bijdrager
    #10573569 Quote

@tulpje ! Whoehoe! Fijn, goed aan het babydansen geweest? Spannend nu dus afwachten. Ik duim mee voor je 🍀

Hier vandaag echo. Nog niets te zien, cyste geslonken maar die houd waarschijnlijk de groei een beetje tegen. Dinsdag weer terug en doorspuiten.. wij hebben nu 12 aug weer een evaluatie omdat dit al de 3e ronde spuiten is en we hiervoor natuurlijk al wat maanden letrozol hadden. Overstap ivf komt nu echt steeds dichterbij 🙁

Mieltje
    Bijdrager
    #10573643 Quote

Hoi meiden,

hier eens goed nieuws want uit m’n meting en bloedwaarden bleek vandaag toch een ei te groeien. Zou 10mm zijn, dus is toch snel gegroeid want dinsdag was er nog niets te zien. Maandag moet ik terug. Hopelijk blijft het groeien! 🍀

héél ander verhaal nu dan dinsdag want het was al m’n derde folikkelmeting deze cyclus. 

Tulpjee
    Bijdrager
    #10573846 Quote

@camhay helaas 2 dagen voor eisprong en de dag erna.. Hoop dat t alsnog voldoende was.

Wat ontzettend naar dat er nog niets te zien was🙁

Ninna
    Bijdrager
    #10573884 Quote

@tulpjee dat zou goed kunnen zijn. Weer wachten dus!

@mieltje succes morgen!

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Twinkel
    Bijdrager
    #10574213 Quote

@tulpje en @mieltje, ik ga voor jullie duimen!

@Ninna wat rot is dat zeg op vakantie. Het zou zo fijn zijn als je er even pauze van kan nemen he. Het lijkt me echt zwaar om het niet zo te kunnen delen, zou je het niet met wat meer mensen willen delen? Voor mij was dat een hele drempel maar ben zo blij dat ik me nu niet beter hoef voor te doen dan ik me voel.

Ik zit intussen op cd 15 van ronde 3. Ik ben soms nogal chaotisch haha dus de sensitests ben ik op dag 13 pas mee begonnen. Gisteren was die nog negatief dus ik ben nu heel benieuwd of de ovulatie later komt dan vorige maand (dag 16). Dat geen echo’s hebben vind ik toch echt niet fijn. Ik zit er mentaal sowieso niet zo lekker bij deze maand, en de zwangerschapsaankondigingen vliegen me om de oren. Het lukt me wel blij te zijn voor de ander maar het doet ook pijn.

Twinkel
    Bijdrager
    #10574215 Quote

@camhay ik duim ook hard voor jou dat de cyste toch slinkt. Hoe kijk je zelf naar IVF?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct