@Ninna 20 is mooi! duimen maar :). Ik snap wat je bedoelt met de zwangerschapsaankondiging, het is toch een soort ‘sprookje’ die je al helemaal voor je ziet, hoe je mensen gaat verrassen. Maar voor mij is nu de steunbelangrijker dan de verrassing van de zwangerschap, ik heb dat een beetje losgelaten. En mensen gaan misschien wel extra verrast zijn omdat ze weten hoe moeilijk het was? Misschien kan je idd een middenweg vinden door het met 1 iemand wel te delen? Ik herken namelijk ook dat het voor de partner echt anders is.
@tulpje, hoe moeilijk ook, ik zou misschien toch wachten tot 14 dagen; anders weet je bij een negatieve test nog eigenlijk niets?
@Ntje, fijn dat het geen bijwerkingen geeft! Ik weet eigenlijk niet of je chlomid na letrozol kan krijgen. Bij mij hadden ze het iig over injecties als volgende stap.
Ik heb nu toch een LH piek gedetecteerd jay! Heb de clearblue test gebruikt naast de sensitest en kreeg op dag 16 en 17 een smiley, toch wel leuk :). Nu maar duimen! Vraag me wel af of de cycli nu dus idd steeds langer worden, en of dat betekent dat de letrozol minder goed gaat werken. hebben jullie daar ervaringen mee?