Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Pcos Letrozol - pagina 680

• Auteur
  • Ntje
    Bijdrager
    #10575182 Quote

@Twinkel en  Mieltje: spannend zeg, ik duim voor jullie!

@Ninna: goed dat je het hebt gedeeld! Hoe is het voor jou dat je vriend het liever niet wil zeggen, is dat voor jou ook oké?
    20% kans is idd ook wat “normale” koppels hebben dus ik zou daar niet te pessimistisch van proberen te worden! 

Bij mij was er op de echo aan één kant een follikel te zien van 10mm (op cd10). Dat is al meer dan Letrozol 2,5 en 5mg hebben gedaan 🙂

Ik moet over een weekje terugkomen om te kijken of er nog meer groei is te zien. Ben benieuwd

Ninna
    Bijdrager
    #10575268 Quote

20 procent is idd ook normaal.. Alleen het duurt al bijna 3jaar en dan zit ik alsnog maar op 20 procent kans… Snap dat t niet meer word maja.. 🤔

@ntje. Ja kheb daar meer behoefte aan qua delen. Krijg m wel steeds een beetje meer zo ver zodat ik het met meerdere kan bespreken. Als nu iemand het rechtstreeks naar vraag dan zeg k het wel eerlijk. Dat vond ie dan wel goed. Maar komt ook omdat ik eromheen moet praten of erover liegen en daar hou ik niet zo van.

Oeh spannend! Hopelijk op een goede ei volgende week! 

Camhay
    Bijdrager
    #10575507 Quote

Lieve meiden,

Ik merk dat ik het allemaal een beetje lastig vind om alles bij te houden. Ik ben zelf beheerder van een fb pagina voor zwanger worden/dames in traject en een aantal meiden die al zwanger zijn geworden vanuit de groep. Ik vind het jammer om contact te verliezen met meiden waar ik hier op het forum al zo lang contact mee heb en die doorschuiven naar het zwanger topic.

Dus voor wie het leuk vind? Je kan je aanmelden op de pagina. Er zitten ook meiden vanuit dit forum bij. Het is een hele leuke groep met NOD lijstje en uitgerekend lijstje. En soms ook slappe klets…vooral ook steun en medeleven 🙂

Je kan je via deze link aanmelden mocht je zin hebben. En als je bij de aanmelding even aangeeft dat je van dit forum komt + je nickname van hier, dan accepteer ik je. Het is namelijk een besloten groep (afgeschermd voor je eigen vrienden en andere op fb). En ik wil ook geen fakeaccounts in de groep (vandaar de strenge controle ivm privacy van allen). We kunnen wel wat nieuwe dames gebruiken, zitten nu met 20 dames in de groep!

https://www.facebook.com/groups/418353546600844/?ref=share_group_link

Camhay
    Bijdrager
    #10575516 Quote

@tulpje hoe is het bij jou? Had je nou getest?

Andere meiden. Heel veel succes weer!
    Na letrozol heb je nog een stap voordat je over kan op injectie die medicatie heet tamoxifen soms werkt dat net iets beter.

Ik zelf ben wel direct op GonalF overgegaan ivm de bijwerkingen van de pillen en de strengere controle.
    Vaak kan je tussenbeide wel switchen maar gebruikt het ene ziekenhuis dit merk en het andere weer een ander merk.
    Net als bij pregnyl of ovitrelle. Is maar net waar een ziekenhuis mee werkt.

Anyways ik duim voor jullie mee! 🍀💪

Tulpjee
    Bijdrager
    #10575517 Quote

@camhay ja getest negatief nu 14 dpo en wachtend op de menstuatie.. Ik mag volgende ronde naar 5 mg wat ik wel erg eng vind. Mijn eisprong is nu vaak rond dag 18-28 dus vandaar dat ik mag ophogen.. Wat fijn zo’n fb groep ga me aanmelden. 

Camhay
    Bijdrager
    #10575527 Quote

Aach wat jammer 🙁
    Gezellig meis! 🙂

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Camhay
    Bijdrager
    #10575529 Quote

Komt goed met die verhoging. Ik was bang voor dubbele bijwerkingen maar gek genoeg bleef dat hetzelfde 🙂

Tulpjee
    Bijdrager
    #10575869 Quote

@camhay oké gelukkig ben benieuwd!

Morgen mag ik gaan starten.. hopelijk is dit de ronde!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct