Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Pcos Letrozol - pagina 687

• Auteur
  • Evol
    Bijdrager
    #10580286 Quote

@Ikdoeenwens:
    Ja wel spannend toch weer ik hoop echt dat die 7,5mg blijft werken, en hopelijk is het maar 1 ronde nodig natuurlijk :-)!

Ik moest wel met Letrozol ovulatietesten doen, maar ik ben niet gediagnosticeerd met PCOS dus ik weet niet of daar verschil in zit? Ik hoop in elk geval dat het voor jou lukt deze maand.

Nee je merkt toch dat mensen het op een gegeven moment misschien weer even vergeten (bijvoorbeeld met zwangerschapsaankondigingen ofzo) of dan ineens nergens meer naar vragen of niet durven te vragen. Is ook wel lastig natuurlijk.

Ik vind het ook heel fijn inderdaad om hier te kunnen kletsen met anderen die in elk geval weten hoe het is. 

Ninna
    Bijdrager
    #10580309 Quote

@ikdoeenwens wat fijn dat je je menstruatie heb na lange tijd! Ik heb niet echt bijwerkingen van de letrozol. Soms emotioneler rond de eisprong en natuurlijk balen als ik ongesteld word!

Bij mij hebben ze het uberhaupt niet over ovulatietesten gehad.. Maar kheb wel pcos..

Zeeuwsmeisje
    Bijdrager
    #10580549 Quote

Momenteel 10 dagen na de eisprong en gister 9 dagen na de eisprong ontdekte ik wat bloed bij het afvegen. Toch wel erg teleurstellend! Mijn ongesteldheid zal zich wel melden de komende dagen. Wel weer positief dat mijn cyclus met letrozole netjes 28 a 29 dagen is. Op naar ronde 4 met letrozole 2,5 mg. 

Mieltje
    Bijdrager
    #10580612 Quote

@Zeeuwsmeisje,

ik pik dit even op want het kan zeker en vast een innestelingsbloeding zijn hoor. 9 dpo is namelijk wat vroeg voor menstruatie en “een beetje bloed” past perfect in dat plaatje. Zolang de bloeding niet helemaal doorkomt, is dit een goed teken. Veel succes! 

Zeeuwsmeisje
    Bijdrager
    #10580637 Quote

@mieltje ok dankjewel. En mocht de menstruatie wel doorkomen over 3 dagen is de spotting daarvoor dan niet iets om zorgen over te maken? 

Mieltje
    Bijdrager
    #10580669 Quote

@zeeuwsmeisje, spotting kan geen kwaad denk ik maar je kan dat altijd even vragen aan je dokter. Ik heb daar nooit last van, vandaar dat ik meteen denk: innestelingsbloeding. 🙈

ik weet wel dat met Clomid spotting een bijwerking kan zijn. Is mss ook zo met letrozole? maar dat hoeft niet erg te zijn. 

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Zeeuwsmeisje
    Bijdrager
    #10580719 Quote

@mieltje ok dank voor je reactie. Ik heb vamdaag bijna tot geen spotting meer. Aankomdende donderdag is mn 14de dag na dpo dus zou dan ongesteld moeten worden. Ik wacht het deze week nog even af voordat ik ga testen. En neem het spotting zeker mee naar het spreekuur bij de gynaecoloog. 

Mieltje
    Bijdrager
    #10580739 Quote

@Zeeuwsmeisje, ja, zou ik eens doen. Maar hopelijk is het een innestelingsbloeding. 
    ik zit vandaag op 10dpo dus we wachten allebei in spanning af 😄

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct