Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Pcos Letrozol - pagina 688

• Auteur
  • Snoepie
    Bijdrager
    #10252189 Quote

@WilKindje, goed bezig! Hmm van je schoonzus snap ik! Zuur! 😞 ik snap precies wat je bedoelt want ik heb precies hetzelfde met mijn schoonzus meegemaakt. Maar probeer daar niet op te focussen en jouw tijd/moment komt echt! Hopelijk snel! Dikke knuffel en liefs! 

WilKindje
    Bijdrager
    #10252173 Quote

Dat snap ik wel maar hoeft niet zo te zijn he 2 zou ook nog goed zijn ☺️ Nu eerst deze wachtweken nog en wellicht lukt het nu gewoon!

ik zit nu op dag 5 en alweer 3 letrozol verder, het ging weer iets beter met me tot ik net hoorde dat mijn schoonzus haar eerste kindje verwacht nu 8 weken 😞 heel leuk voor haar maar kwam bij mij ontzettend hard aan, wij zin al getrouwd en wilde echt graag de eerste zijn 🙈 stom maar ik was echt even ongelofelijk verdrietig!

Babygirlmom
    Bijdrager
    #10252167 Quote

Ja dat snap ik idd, gaan gewoon duimen dat dit weekend gezelligheid voor jou voldoende moet zijn, en er geen volgende keer komt😇

#10252095 Quote

Gja, mijn dosis gaat de volgende  ronde wel omhoog. Ben een beetje bang dat ik dan weer overproductie krijg maar dat zien we dan wel weer. 

Babygirlmom
    Bijdrager
    #10252033 Quote

Gebruiker  wat positief  nieuws toch een ei🤗

Ik zit a.s maandag op dag 10 van me cyclus dat betekend dat ik vanaf dat moment ovu ga testen.  Succes meisjes❤

WilKindje
    Bijdrager
    #10251915 Quote

Hoever in de cyclus maakt echt niet uit een ei is een ei, je hebt deze ronde gewoon nog een kans, voor de eventuele volgende ronde gaat de dosis wel omhoog zeker? Want zo’n lange cyclus is niet helemaal de bedoeling van die pillen. Veel plezier dit weekend meis ik hoop dat dit hem word ☺️

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #10251904 Quote

Dag 24 dus dat is wel laat. Maar je weet maar nooit 🙂 

WilKindje
    Bijdrager
    #10251848 Quote

O wauw wat een mooie verrassing voor het weekend! Hup gauw aan de klus ☺️ Ben echt blij voor je! Welke dag in je cyclus zit je nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct