Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Pcos Letrozol - pagina 710

• Auteur
  • Sammzz
    Bijdrager
    #10593340 Quote

Hier een klikje omhoog gegaan en A.S maandag de 21e weer kijken! (75 eenheden)

De dokter benadrukte nog eens goed dat het echt erge PCOS is en daar geen twijfel over is en dat ze daarom extra voorzichtig moeten zijn met ophogen!

Ook werd ik vrijdag ineens ongesteld, dus de dokter maar even gebeld wat ik moest doen, want dit is ook mijn 1e ervaring nog maar natuurlijk! Gelukkig is dit dus heel normaal als je op dag 21 zit, want het is allemaal kunstmatig, dus weer gerust gesteld! 🙈

Ninna
    Bijdrager
    #10593459 Quote

@charlotte. Ik snap je ook helemaal. Zo balen is dat!  @sammz succes met checken vandaag! En idd bij twijfel contact opnemen, dan krijg je idd toch de geruststelling 🙂 hoe vond je het om te horen dat het erge pcos was?

Ikzelf moet nog 2 dagen wachten op mn nod. Alhoewel ik toch wel wat rugpijn enzo heb. Dus ik vermoed dat mn menstruatie eraan kom. 

Sammzz
    Bijdrager
    #10593554 Quote

@charlotte. Ik snap je ook helemaal. Zo balen is dat! @sammz succes met checken vandaag! En idd bij twijfel contact opnemen, dan krijg je idd toch de geruststelling 🙂 hoe vond je het om te horen dat het erge pcos was? Ikzelf moet nog 2 dagen wachten op mn nod. Alhoewel ik toch wel wat rugpijn enzo heb. Dus ik vermoed dat mn menstruatie eraan kom.

—-

Het was voor mij vooral het idee van, ik ben blij dat ik nu in het ZH bezig ben en dus zelf niet langer heb gewacht! Het is natuurlijk vervelend dat het lange wachten erbij hoort, maar aan de andere kant weet je ook dat er alles aan gedaan wordt!

Ik ben sinds gister weer 1 klikje omhoog (83). De arts twijfelde over de bloeding of ze de sprong miss niet gemist hadden?. Slijmvlies was helaas weer geslonken naar weinig. Tegelijkertijd zat er wel iets van iets meer dan 10mm. Nu moet ik as vrijdag weer terug en hoop ik dat het nog zo is of beter gezegd dat het gegroeid is natuurlijk! 🙈

Evol
    Bijdrager
    #10593653 Quote

@Ninna, hoe is het bij jou? Hopelijk is er geen menstruatie te bekennen :-)!

@Sam spannend, hopelijk kunnen ze vrijdag een mooi gegroeid eitje zien!

Ik ben vandaag voor een eerste echo geweest sinds begin van injecties. Ze konden zowel links als rechts 1 eitje zien (rond 12,5mm en eentje van 13mm). Daarnaast zaten er nog wel wat kleine follikels. Ik moet nu doorgaan met de eenheden en dan donderdag terugkomen, hopelijk zijn deze eitjes of een daarvan dan doorgegroeid. En hopelijk niet dat de rest ook is doorgegroeid anders moeten ze de ronde afbreken. Vind het wel spannend ik zou het erg vinden om een verloren ronde te hebben…

Unwritten
    Bijdrager
    #10593664 Quote

Ik sluit ook even aan. Ik ben vandaag weer gestart met 2e ronde letrozol, geen echte pcos wel lange cyclus. Helaas een vroege miskraam gehad, maar doordat mijn lichaam goed heeft opgeruimd vandaag weer kunnen starten met de medicatie. 2.5 mg, dat heeft de 1e ronde ook geholpen.. Voor nu een beetje dubbel allemaal, maar wil toch graag door. Ik vertrouw op mijn lichaam.

Nvlinder
    Bijdrager
    #10593684 Quote

Ik heb vandaag voor het eerst progesteron geprikt, iemand daar ervaringen mee?

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Ninna
    Bijdrager
    #10593696 Quote

@sammz idd fijn dat er nu iets gedaan aan kan worden! Hopelijk vrijdag groei!

@evol nog geen menstruatie maar wel rugpijn en buikpijn net na het avondeten (kan komen dat ik mss niet tegen paprika kan, maar kan ook menstruatie mss zijn). Morgen nod hopelijk is het ook een nod 😉.

Hopelijk zijn de eicellen of 1 eicel donderdag gegroeid en de rest niet! Spannend! Ik duim met je mee. Hoe ervaar je het zetten vd injecties?

@nvlinder. Ik heb daar geen ervaring mee..       

Robinn
    Bijdrager
    #10593803 Quote

@evol spannend! Begrijpelijk, het voelt als een weggegooide maand als ze het moeten afbreken. Ik hoop voor jou dat er niet teveel eitjes zijn. Hoe gaat het injecteren verder? Vind je het niet vervelend om te doen?

@ninna hoe is het nu bij jou? Je zit op je nod?

@nvlinder heb ik ook geen ervaring mee.

Ik ben overgestapt naar een ander ziekenhuis. Ik kan daar beginnen met een volgende stap. Ben heel benieuwd. Dus binnenkort klaar met de letrozol.. In januari slik ik het ook al een jaar dus ben wel klaar voor een nieuwe behandeling 🙈

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct