@evol jeetje wat kut zeg. En 5 weken duren ook zo lang. Begrijpelijk dat je je even terug trekt.
@ninna hopen voor jou dat het toch nog raak zal zijn met je laatste setje letrozol. Een gemiste maand is altijd klote..
@gebruiker10101152 ik heb een keertje op dag 19 mijn eisprong gehad bij een cyclus van 32 dagen. Leek het op de echo’s wel alsof je snel je eisprong zal hebben? Het kan natuurlijk zijn dat de dosering van de letrozol nog niet goed is en je cyclus te lang is. Dat had ik namelijk bij de 2,5 mg.
@charlied ik vond het altijd wel fijn om te weten hoe groot mijn follikel was en hoe dik mijn baarmoederslijmvlies. Dan heb je voor jezelf een beetje een indicatie of deze dosering zijn werk aan het doen is. Ik vond het destijds heel fijn om precies te weten hoe het traject er uit zal zien, zodat je voor jezelf ook een beetje houvast hebt.
@unwritten wat fijn! Succes!
Hier weer roze bloedverlies. Mijn menstruatie zal morgen of overmorgen wel doorbreken. Baal echt enorm. Maargoed het is zoals het is. Aankomende maand gelukkig de laatste maand letrozol en dan gaan we over op de volgende behandeling.