Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Positieve Test Uitgerekend Nov 2022

• Auteur

Yes een positieve test deze week!

wie is er nog meer pril zwanger en uitgerekend in November? Is er al een fb groep voor?

#10535254 Quote

Ik ben er deze week achter gekomen dat ik zwanger ben! Eind oktober uitgerekend, spannend!

#10535257 Quote

Wat leuk van harte gefeliciteerd! Bij ons is het ons 2de kindje. Bij jullie?

Elizemama
    Bijdrager
    #10535259 Quote

Hier ook zwanger van de tweede! Het nieuws moet nog even landen in mijn hoofd, maar ben ook super blij. 
    Gefeliciteerd allemaal! 

#10535261 Quote

Wat leuk van harte! Hier ook hoor.. maar vind het toch weer erg spannend. 

AvAnDp
    Bijdrager
    #10535384 Quote

Hier zwanger van ons 3e kindje en begin november uitgerekend waarschijnlijk!
    Gefeliciteerd allemaal!
    Er is ook al een november 2022 groep trouwens.

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #10535425 Quote

Ooh ik deed deze week ook een positieve zwangerschapstest! Dus wrs november. Zo spannend, is ons eerste kindje. Ik ben blij dat ik het hier even kwijt kan want we gaan het nu nog even geheim houden (wat zo moeilijk is).

#10535534 Quote

Gefeliciteerd! Ik in oktober! Ik vroeg me af: kunnen je Facebook vrienden zien van welke groepen je lid bent? Het zou toch jammer zijn als mijn zus er bijvoorbeeld via deze weg achter komt ipv via mijzelf :p

AvAnDp
    Bijdrager
    #10535671 Quote

Nee niet als de groep besloten is

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct