Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Seat Toledo 2004 isofix?

• Auteur
  • Izzy
    Bijdrager

Hallo,

Ik heb een autostoeltje aangeschaft, en wij hebben pas een Seat Toledo 2004 gekocht. Nou is het zo dat ik niet weet of deze ook isofix heeft, iemand ervaring mee? Er zit wel wat onder de stoel zelf wat op isofix lijkt, maar zoals ik al zei is dit niet duidelijk..

Pooh-beer
    Bijdrager
    #10118242 Quote

Zit er ook een instructie boekje bij de auto? Zal daar toch in moeten staan. Maar lijkt mij niet dat er iets is wat op isofix lijkt, maar toch wat anders is. 

Deeem
    Bijdrager
    #10118333 Quote

Dan moet je even naar de site van maxi cosi gaan. Dan moet je even naar autostoeltjes gaan. En dan kan je je auto invoeren en zegt hij hoe je de stoeltjes kan bevestigen.

Deeem
    Bijdrager
    #10118335 Quote

Dan moet je even naar de site van maxi cosi gaan. Dan moet je even naar autostoeltjes gaan. En dan kan je je auto invoeren en zegt hij hoe je de stoeltjes kan bevestigen.

KHCO
    Bijdrager
    #10118435 Quote

Je kan isofix voelen even met je hand onder de leuning van de achterbank voelen en als je dan een stalen buis voelt heb je isofix! Het stoeltje heeft dan twee,meestal gele, haken die je naar achteren kan schuiven en aan de buis kan klemmen. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct