@Majom: wat onzettend rot dat je juist nu meer op je bord hebt dan normaal. Dat kun je natuurlijk niet echt gebruiken. Hopelijk knapt je man snel op en heb je weer wat meer hulp. En ik hoop dat jij en je zoontje gespaard blijven. Lijkt me ook geen fijn idee om nu corona te hebben.
@Liesforum: Vandaag jarig! Gister heel klein zijn verjaardag gevierd. Gek idee dat ik nog nooit een “normale” verjaardag heb kunnen vieren van onze kinderen, altijd in lockdown periode (2x Siem en nu Hugo). Maar ik vind het eigenlijk prima, lekker rustig en niet teveel indrukken.
Hugo sliep een hele lang tijd heel erg slecht, we hadden toen hij 10 maanden oud was soms nog wel 3 nachtflessen omdat hij alleen kalmeerde na een fles. Maar intussen hebben we de diagnose baby astma gekregen en hebben we aanpassingen gedaan (luchtreiniger in zijn kamer + we houden de luchvochtigheid onder de 45%) en medicatie gekregen en sindsdien gaat het beter. Sinds de kerst hebben we zelfs bijna iedere nacht kunnen doorslapen, echt feest! Het was dus bij ons gedeeltelijk door medische reden maar ook als hij niet aan het hoesten was sliep hij gewoon bar slecht. Zo anders dan Siem, dat is echt een goede nachtslaper. Onze kinderen kunnen oprecht niet meer verschillen van elkaar haha.