Uitje wat vervelend en vermoeiend zeg dat hij zichzelf niet even vermaakt. Doet hij dat op het kinderdagverblijf wel? Geen idee hoe je dat kan doorbreken… ik neem aan dat je het nodige al wel hebt geprobeerd, maar dan blijft/gaat hij huilen zeker? 😩
Hier komen ook nu 2 achterste kiezen en 2 snijtanden tegelijk door, maar ik heb niks gemerkt, zag ze ineens zitten. Dit is eigenlijk met al haar tanden zo, groot geluk mee realiseer ik me (vooral voor haarzelf maar voor ons ook fijn natuurlijk😅) Verder praat ze nu echt heel goed en kan ze zichzelf mbv woorden zo goed duidelijk maken, heel leuk en fijn! Sinds 2 weken slaapt ze nu in haar nieuwe ‘grote meidenkamer’, haar oude kamertje is nu de babykamer. Ze sliep er gelijk goed vanaf de eerste nacht, zo fijn en vindt het helemaal leuk.
Inmiddels ben ik bijna 39 weken zwanger. Ik voel me nog steeds heel goed en vermaak me nog super in mijn verlof, hihi. Je 1e verlof (zonder kind dus nog) is wel echt heel anders dan je 2e – als je al een kind hebt hihi. Ik zat bij de 1e echt te wachten en je had zeeen van tijd, nu vliegt de tijd voorbij haha. Ik ben heel benieuwd wanneer ons 2e dametje zich meldt 🥰 Ben zo benieuwd nu en heb er heel veel zin in weer!