@anemootje dat is opbeurend en ontzettend fijn voor jullie!! De jongste in nu 6 maanden.
Het probleem is bij ons vaak wakker worden en dan ons nodig hebben om weer in slaap te vallen. Vannacht kletsen rond half 4 pas rond 5 weer in slaap, vanaf 4 naast gezeten. Toen 5.45 weer wakker. Dit vind ik dan nog een redelijk goede nacht overigens want hij sliep van 19-3.30 uur wel aan een stuk. Zijn ook tijden geweest dat hij om de 2 uur wakker was en we aan zijn bed zaten om hem weer in slaap te sussen en er dan kwartier tot uur naast moesten zitten of hem in onze armen pakken.
Vanaf de eerste weken zaten we sowieso wel vanaf ongeveer 5 uur met hem beneden op de bank, sliep hij in onze armen maar konden we hem niet meer in bed leggen, dan werd hij gelijk wakker.
Goede nachten vind ik als ik alleen even snel een speen moet geven en hij tot 6 slaapt daarna. Die hebben we gelukkig dus ook wel af en toe gehad, hopelijk leert hij uiteindelijk met speentje geven tot 6 slapen. We hebben omstebeurt 2 nachten nachtdienst, waardoor we steeds 2 nachten kunnen doorslapen. Dat werkt wel goed om het vol te houden merk ik☺️