Ah jeetje wat heftig Uitje, is het hetzelfde als bij Oscar? Onze jongste huilde rond die periode ook veel en kon niet even rustig wakker zijn. Als ik ging wandelen sliep hij 15-25 minuten en dan huilen huilen huilen. Alleen in de draagzak ging het goed. Voor mijn gevoel wilde hij het liefst constant slapen maar lukte dat niet. Ik heb zoveeel gewiegd en rondgelopen met een huilend kind, zat er ook echt doorheen vond het loodzwaar. Bij ons ging het vanaf 12 weken langzaam aan beter. Echt met kleine stapjes overigens. Met mij ging het beter toen ik ging werken en niet meer alleen maar bezig was met hem in slaap krijgen (want anders huilen). Klinkt misschien niet gelijk hoopvol dit, maar hopelijk is het bij Jolien dus ook een fase en duurt het niet zolang als bij Oscar😘
Peuter en een huilbaby is idd echt super lastig. Ik ben in mijn verlof eigenlijk nauwelijks alleen geweest met 2 kids, mijn vriend werkte thuis en heeft heel veel ondersteund want anders ging het gewoon niet. Wel soms even alleen met ze maar geen hele dagen. Kan jouw vriend/man of iemand ondersteunen?