Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

September 2019 Peuters

• Auteur
  • Majom
    Bijdrager
    #10506855 Quote

He allemaal,

Wat goed van degene die hulp hebben gezocht om het een en ander te verwerken. Heel goed dat jullie dat aanpakken. Zou zonde zijn als het je nog een hele lange tijd blijft achtervolgen.

Zelf heb ik ook een vreselijke bevalling gehad, maar heb er geen last van tot nu toe. Ik ben benieuwd of dat zo blijft naarmate deze zwangerschap vordert. Ik ben nu bijna 14 weken zwanger.

Wat naar Uitje. Zielig maar ook pittig zo’n ziek kindje. Hopelijk doet de rust die jullie vandaag hebben kunnen pakken jullie snel goed.

Hoe is het met de anderen verder?

Anemoontje
    Bijdrager
    #10506903 Quote

Uitje: wat naar zeg dat ziek zijn. Hier ook al sinds de eind augustus aan het aanmodderen. De R zit echt in de maand. Al 2 antibiotica verder. Blij als het voorjaar begint!

We zijn even gestopt met de slaapwekker want het hielp niet ze bleef snachts drama schoppen. Als laatste optie een peuterbed gekocht want slechter kon het toch niet worden. Wel 1 met bijna rondom een hekje en 1 opening die nu aan de muur kant staat. We hebben nu 4 nachten achter de rug en het gaat echt een stuk beter, maar durf nog niet te hard te juichen. Over een maand wel haha. Lekker met een peuterkussen en een dekbed.

Majom; hier ook een horror bevalling gehad, maar ook nu nog geen last van ondanks dat de bevalling dichtbij is.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct