Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

September 2020 ❤

• Auteur
  • XkArEn
    Bijdrager
    #10281998 Quote

Allen gefeliciteerd.

Hier al de crèche vastgelegd, nog voor de eerste echo 🙈. Moet je doen in onze streek als je een plaatsje wil hebben.

Nog steeds amper kwaaltjes hier

Lissrose
    Bijdrager
    #10282023 Quote

Gefeliciteerd bo-Belle !!! Je kan je ook aanmelden via de Facebook! ( anoniem ) ovn september 2020 

zo Karen dat is vroeg hahaha 

Laure
    Bijdrager
    #10282039 Quote

Gefeliciteerd allemaal!

woensdag een positieve test en volgens eigen berekening uitgerekend rond 18 september 🙂
    sinds gisteren wel wat bruin/rosé verlies dus ik hoop maar dat alles goed blijft gaan! 
    we hebben al een dochtertje van 2 en bij die zwangerschap nergens last van gehad

ik meld me nog even niet aan voor de FB groep totdat ik wat meer zekerheid heb dat het goed blijft gaan

XkArEn
    Bijdrager
    #10282094 Quote

@lissrose er waren crèches in de buurt die niet eerder plaats hadden dan november 2021! 

SACHAS
    Bijdrager
    #10282123 Quote

Hoi allemaal!!! Gefeliciteerd! Ook ik had afgelopen maandag 2 positieve testen in mijn handen en vanmorgen voor de zekerheid nog een gedaan. Ook deze was positief. Toch durf ik nog niet echt te genieten ivm bloedverlies wat ik al dagen heb. Steeds kleine beetjes donkerrood/bruin. Maar geen krampjes meer en geen stolsels. Volgens internet zou ik 13 september zijn uitgerekend. 3 februari eerste echo. 

Ben benieuwd. 

#10282164 Quote

Super leukk om dit te lezen allemaal!!

ik kwam 1 oktober erachter dat ik zwanger was helaas heb ik 3 oktober een miskraam gehad ..

nu ben ik weer ZWANGER!! kwam er gisteren achter 4weken .. ben heel erg in de spanning omdat het natuurlijk 1ste keer mis ging🥺 hoop dat alles nu goed gaat! 
    ik heb 5 feb mijn eerste ECHO zo spannend allemaal!

en volgens mijn berekening 17 september!

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

MikkieX
    Bijdrager
    #10282240 Quote

Ik mag hier ook aansluiten.. Gisteren een positieve test, niet gepland maar begin inmiddels aan het idee te wennen. Is ons tweede kindje, en ze zullen straks als alles goed is maar ongeveer 13(!) maanden schelen.

Geen kwaaltjes verder hier, net als de vorige keer.. en denk dat ik zo rond de 18e ben uitgerekend.

#10282247 Quote

Wat leuk MikkieX gefeliciteerd hoeveel weken ben jij zwanger? Wanneer heb jij je eerste echo? Heb je al symptonen?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct