Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

September 2020 ❤

• Auteur
  • Hnvd
    Bijdrager
    #10323830 Quote

Runbabyrun Haha, kan niet anders dan dat jullie kleine ook heel sportief wordt!

Gietje Wat leuk, een meisje! 💕

Achttienseptember Van de prik zelf voelde ik helemaal niets. De dag zelf ook nergens last van gehad. Had m wel voor de zekerheid in m’n rechterarm laten zetten, omdat ik altijd op links slaap. En dat bleek maar goed ook, want sinds gisteravond voelt m’n arm ineens best beurs aan. 😅

runbabyrun
    Bijdrager
    #10323861 Quote

Achttienseptember de naald bij een vaccinatie is veel dunner dan een naald voor bloedprikken. Het is ook veel sneller klaar.
    Dus het prikken zelf is over het algemeen een stuk minder vervelend dan bij bloedprikken (niet dat ik dat nou zo erg vind, maar vaccinatie in ieder geval nog minder). Maar omdat er bij vaccineren wat in je spier wordt gespoten, kan je wel achteraf daar een beurse plek/spierpijn hebben (lekker bewegen met je arm!) en sommige vrouwen voelen zich een paar dagen wat minder fit. 

Wat lastig die heupklachten! Ik durf je niet zomaar een oefening aan te raden. Ik volg mijn trainingen bij training for mama’s, hij (hij ja!) heeft op Instagram een heel uitgebreid account met allemaal gratis tips en trics voor trainen tijdens je zwangerschap maar ook voor na de bevalling! Misschien dat daar wat tussen staat, maar ik denk dat advies vragen bij een fysio je misschien wel sneller helpt hoor. 

Achtienseptember
    Bijdrager
    #10324034 Quote

Runbabyrun en Hnvd bedankt voor de informatie over de prik. Ben benieuwd! Moet hem morgen ochtend gaan halen.

Ik zal is op zijn pagina kijken of er nog goeie tips voor mij tussenstaan bedankt runbabyrun! 

Bo-Belle
    Bijdrager
    #10324147 Quote

Het lukt me gewoon steeds niet om te reageren hier, zo bizar! 

Bo-Belle
    Bijdrager
    #10324149 Quote

This reply has been reported for inappropriate content.

Waarom kan ik maar 1 zin reageren? Meer last van?

Rozenmeisje
    Bijdrager
    #10324160 Quote

Wilde me hier bijvoegen maar mij lukt het ook niet..

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Rozenmeisje
    Bijdrager
    #10324161 Quote

1 regel gaat idd wel zie ik nu maar niet mijn hele verhaal. Dus voor nu: 25 weken, jongetje, 5 september 😉

runbabyrun
    Bijdrager
    #10324228 Quote

Bo-Belle en Rozenmeisje ik had begin deze week ook storing, zie vorige pagina. Uiteindelijk na 100x proberen een deel van mn verhaal over 2 posts verdeeld. Er gaat duidelijk iets mis…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct