Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Start clomid eind 2020/begin 2021

• Auteur
  • Ttcxx
    Bijdrager
    #10437333 Quote

@niesss : het is wel vreemd 27ste moet in op controle om te kijken of ik een eisprong heb gehad 🤞 plus hoe heb je het aan boord gelegt op je werk? Ik weet niet hoe ik het zou zeggen..

Niesss
    Bijdrager
    #10437335 Quote

Spannend Ttcxx!

Het is bij mij vooral ter sprake gekomen doordat ik maar niet ongesteld werd. Maakte mij hier best beetje zorgen over, meerdere keren contact gehad met de huisarts (ook onder werktijd dus), uiteindelijk mocht ik in maart bij de huisarts langs, toen voor een controle echo doorgestuurd naar het ziekenhuis. Na aanleiding van de eerste echo doorgestuurd naar de fertiliteitspoli en toen ging het eigenlijk allemaal vanzelf. Ben ook eigenlijk altijd heel open over dingen dus ik zou dit soort dingen ook gewoonweg niet geheim kunnen houden en telkens een smoesje of iets kunnen verzinnen. Werk bij een klein bedrijf (zijn met zijn 5’en waarvan 2 deeltijd) dus je brengt ook een hoop tijd met elkaar door en zijn een hecht clubje, dat scheelt misschien ook. Ik werk hier nu een jaar en kreeg tijdens het sollicitatiegesprek ook de vraag of wij een kinderwens hadden dus ook gewoon eerlijk beantwoord, dus mijn werkgever wist ook wat hij aan nam in dat opzicht. 

Ttcxx
    Bijdrager
    #10437338 Quote

@niesss dat is idd wel makkelijk dan.. hier ook een hecht groepje van 3 maar gaat iemand weg dus de timing is super slecht.. heb ze wel al gezegt dat ik een behandeling onderga voor pijnlijke maandstonden want heb me een periode ziek moeten melden door de pijn . Nu weet ik niet hoe of wat 😅 

Niesss
    Bijdrager
    #10437346 Quote

Ttcxx, timing is natuurlijk niet jouw pakkie aan maar dat van je werkgever! Heel vervelend voor je werkgever dat er iemand weg gaat, maar niet jouw schuld dus daar moet je helemaal niet over in zitten! Ik denk dat je er binnen zo’n klein clubje er gewoon maar beter eerlijk over kan zijn, maakt het voor jezelf ook alleen maar makkelijker. Maar dat is hoe ik er in sta, is voor iedereen anders natuurlijk! 🙂

Ttcxx
    Bijdrager
    #10437354 Quote

@niesss ja dat is wel waar natuurlijk… Ik ben een beetje een people pleaser dus het is niet gemakkelijk voor mij hahah. Aangezien ik daar ook niet wil blijven maakt het mss niet zoveel uit xd 

Niesss
    Bijdrager
    #10437355 Quote

Hahah herken ik wel hoor, zo dacht ik vroeger ook altijd! Maar heb dat (gelukkig voor mijzelf ook) echt wel wat meer los kunnen laten.

Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

xDidi
    Bijdrager
    #10441706 Quote

Even een update van mij 😊 , clomid 50mg heeft niks gedaan..
    Ben nu begonnen met 100mg clomid, weer spannend dus 🤞

Hoe gaat het verder met jullie?

Ttcxx
    Bijdrager
    #10442539 Quote

@xdidi: Jammer zeg ! Bij mij clomid 50mg  gewerkt ! Heb een eisprong gehad 🥳 nu is het afwachten of ik men maandstonden natuurlijk krijg anders weer duphaston voor ik opnieuw met clomid begin. Heb op dag 19 van mijn cyclus klein beetje bruin slijm gehad. We hopen op innestelingsbloeding maar we weten ook dat de kans klein is op ronde 1 met clomid.

Ht wachten is het ergste deel 😩

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct