Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

 

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Steken in buik

  • Auteur
    Berichten
  • #10146584

    Hallo, 

    Ik heb veel gelezen maar niet niet iets wat overeenkomt met mijn verhaal. 

    Sinds aug besloten te stoppen met de pil en daarna vrij snel ongesteld geworden. Eerst 25,28,36 en nu laatst op 31 dagen. Niet heel apart. Ben de eerste maand goed ziek geweest van het ontpillen (allemaal zwangerschapsymptomen) en toen tijdens mijn vruchtbare dagen (volgens de app ongeveer) voelde ik me vrij misselijk. 

    Bij de laatste keer had ik een rare menstruatie waarbij ik eerst het gevoel had van innesteling (roze slijm bij afvegen) dit bleef 2 dagen en daarna ben ik 2 dagen vers bloed verloren. Heel anders dan normaal want dan ziet het er anders uit en duurt het veel langer. Begint ook heviger.

     

    Ik kreeg ook last van mijn linkereierstok sindsdien. Die steekt zo nu en dan. Sinds die menstruatie vlagen misselijk en nog steeds die steken. Houd nu al 2 weken aan. En ik ben ontzettend moe…

    1 week van de menstruatie en 1 daarna. Meestal verdwijnen de klachten erna. 

    Is dit nog van het ontpillen?

    Heeft iemand hier ook ervaring mee?  Ik wordt hier erg moe van. Het lijkt me of ik steeds meer klachten krijg. Terwijl ik hoopte dat ik juist energieker etc zou worden want ik las dat iedereen zich zo geweldig voelt na het stoppen…hier niet dus. 

    Ohja ik heb omdat ik een innesteling wou uitsluiten 5 dagen na het roze afvegen getest en dat was negatief dus ik geloof niet dat dat het is. 


    Berendsje
    Bijdrager
    #10146622 Quote

    De roze afscheiding kan ook spotting zijn. Heb ik ook gehad in 3 van de 5 cyclussen sinds ik gestopt ben in juni. Zeker als daarna de menstruatie gewoon doorzet. Dikke kans dat dit allemaal van het ontpillen is, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Bij iedere vrouw is het weer anders!

    #10146647 Quote

    Bedankt voor je reactie. Ben soms verbaast over hoeveel effect die pil nog heeft op mijn lichaam. Zoveel lichamelijke klachten helaas. De misselijkheid en steken in buik plus moeheid zijn toch wel het vervelendst. En daarbij ook hoofdpijn maar dat kan ook door de drukte komen met feestdagen en of ziekte

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct